• A82

Helkroppstråden

Ok. Tackar för det positiva du skrev. De var snällt och ev att jag inte är riktigt lika slapp som din mamma i huden. Hur nu hon ser ut?!!

• Anton Chigurh
    A82 skrev 2013-01-17 00:03:28 följande:
    Ok. Tackar för det positiva du skrev. De var snällt och ev att jag inte är riktigt lika slapp som din mamma i huden.

Hur nu hon ser ut?!!
    Jag misstänker att hans mor kan se ut lite åt detta hållet. Det låter så på Herr Vandel iaf...

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Tom Araya
    A82 skrev 2013-01-16 14:47:56 följande:
    Dags för lite påklätt igen tror jag, börjar få ont om bilder  Obestämd

Vackert! Solig
    Men den där typen av överdel som ser ut som en halvt avtagen tröja har jag aldrig förstått mig på...Drömmer Skrattande
  • Tom Araya
    Proppset skrev 2013-01-16 16:00:29 följande:
    Efter alla snygga vältränade kroppar ska jag komma och sabba tråden lite igen. Dock lite modigare och nåt kg mindre än förra gången...fast låren sitter tyvärr kvar ännu. 5kg kvar till mitt första mål, sen var det då "bara" resten kvar. Till sommaren hoppas jag kunna visa upp en riktigt het kropp.

Härlig bild! Solig Jag gratulerar till framgången {#emotions_dlg.flower} men du är faktiskt fin och rätt het redan nu. Flört
  • Tom Araya
    A82 skrev 2013-01-16 18:16:43 följande:
    För att gå mot strömmen en aning tänkte jag dela med mej av denna bild från sommaren 2012.
    En kropp är ju en kropp oavsett form Glad

...och där var det mycket form. Skrattande
    Mycket vackert! Solig
  • Anonym

Är höggravid, inte så jätte trevligt att lägga ut bilder när man får se andas snygga och vältränade kroppar. Solig

• Anonym (..)
    Anonym skrev 2013-01-17 01:31:33 följande:
    Är höggravid, inte så jätte trevligt att lägga ut bilder när man får se andas snygga och vältränade kroppar. Solig
    Ja precis...för ingen vill se tjockisar här i tråden! vad hade du förväntat dig...
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2013-01-17 01:31:33 följande:
    Även gravida är välkomna! GravidSolig Vi har redan fått exempel i tråden på hur vackra gravida kvinnor kan vara.Glad
  • Philipsson
    A82 skrev 2013-01-16 20:10:17 följande:

Här med förklarar jag min sida öppen för en kort stund. 
    Men ni kommer säkert bli lite besvikna då den är rätt tom.

Skulle lätt trycka dig, trots att du skriver "här med" istf 'härmed'...:)
    Ja, det är jag på bilden.
  • Proppset
    Anton Chigurh skrev 2013-01-16 23:30:54 följande:
    Du sabbar noll och ingenting, Proppset, du har en kvinnlig och riktigt jävla vacker kropp, visst, du har inte en "het" kropp, men vem fan har sagt att du måste ha det, du är fan så attraktiv oavsett. Jag finner dig nåt in i helvete tilltalande, å det menar jag verkligen, jag hade mycket gärna gjort dig sällskap i skogen. Och som du vet kan man annat än promenera där. I skogen.....plocka svamp, tex. Eller nåt.

Ha en för jävla bra kväll nu, Proppset, så syns vi på skogsstigen..... 

( 8 idag !!! ) 

...glömde

Hos mig har Anton namnsdag idag. Vet inte hur det är i den svenska kalendern?

Tyvärr surfar jag från mobilen nu och får inte iväg blommor, hjärtan, heta brudar och annat trevligt. Men vill ändå önska dig en riktigt, riktigt trevlig namnsdag. GrAtTiS Anton!
Svar på tråden Helkroppstråden