• DrJekyl

Helkroppstråden

Anonym (50+) skrev 2013-01-17 09:09:11 följande:

En gång är ingen gång....

Okej då, det finns faktiskt två bilder ;) så det så..;)
  • ander25k
    Anonym (50+) skrev 2013-01-17 09:09:59 följande:
    Du ser ut som en riktig brottartyp, snyggt!
    Tack , mer ner bantad styrkelyftare Glad
  • ander25k
    Planta skrev 2013-01-17 09:28:05 följande:
    Bild på min fina vita mössa :)
    Där har vi Biceps + ett par bra axlar
  • Mattias39
    Anonym (50+) skrev 2013-01-17 08:56:18 följande:
    God morgon! Börjar det inte bli lite tunt med mansbilder i den här tråden? Ge och ta!? Anton, kan inte du föregå med gott exempel så kanske övriga följer efter?

A82 skrev 2013-01-17 09:00:54 följande:
    De håller jag med o. Lite mansbilder skulle sitta fint denna morgon.
    Eller hela dagen förresten och alla andra dagar med Skrattande 
    Tyvärr...har inga bra idéer på hur jag ska kunna variera bilderna mer nu...svårt utan fotograf, när man sa försöka ta själv. Blir samma hela tiden...så jag tror jag skonar er från mina upprepningar ett tag nu Flört
  • Mattias39
    Planta skrev 2013-01-17 09:28:05 följande:
    Bild på min fina vita mössa :)

Mössan är fin, men den kan du få behålla....men skulle gärna ha dina axlar/armar... :)
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (.....)

Hoppar in här också! Alltid haft kroppsnojjor över min egna kropp... Tycker ni alla ser fantastiska ut!

Timglasformad... precis kommit igång med träning så hoppas på resultat snart
  • Mattias39
    Anonym (.....) skrev 2013-01-17 10:00:04 följande:
    Hoppar in här också! Alltid haft kroppsnojjor över min egna kropp... Tycker ni alla ser fantastiska ut!

Timglasformad... precis kommit igång med träning så hoppas på resultat snart

Det gjorde du alldeles rätt i!! Solig
    Du har en skitsnygg kropp och borde absolut inte ha ngn nojja över den!!
    Men ska jag ge min egen LILLA anmärkning så tycker jag att din midja är väldigt smal...jag skulle nästan tycka att du faktiskt kan gå upp några extra kilon, tror det skulle göra sig fint på dig... ..Börjar du dessutom träna så kommer den redan fina kroppen att bli perfekt! Glad
Svar på tråden Helkroppstråden