• Anonym (lilla jag)

Helkroppstråden

Anonym (first time) skrev 2013-01-17 19:49:23 följande:
    Kul tråd med många fina bilder Glad
    Får väl bidra jag med Flört

Inte för att vara elak men tänder ni killar verkligen på dessa bollar? För äkta är de väl inte vad jag kan se?
  • Anonym (lilla jag)

Bilden följde inte med men kolla ovan mitt tidigare inlägg. Alltså hon i blått med silikontuttar. Jag som kvinna tycker det ser så tokigt ut men vad säger killar, undrar jag?

• Hannibal06
    Anonym (lilla jag) skrev 2013-01-18 10:40:03 följande:
    Bilden följde inte med men kolla ovan mitt tidigare inlägg. Alltså hon i blått med silikontuttar. Jag som kvinna tycker det ser så tokigt ut men vad säger killar, undrar jag?
    Jag går inte igång på sådana boobs. Gillar mer naturliga tuttar.
  • Anonym (Loveheart)
    Anonym (lilla jag) skrev 2013-01-18 10:39:00 följande:
    Inte för att vara elak men tänder ni killar verkligen på dessa bollar? För äkta är de väl inte vad jag kan se?

Hmm, det här blir intressant Drömmer.
  • DrJekyl
    Skit i brösten, det är rumpan som är viktigast :)
  • Chipstern

Alltså, även om själva kroppen ser bra och vältränad ut så man ju vara ärlig.
    Brösten ser inte bra ut. Ser oäkta ut, och alldeles för upptryckta.
  • Anonym (Loveheart)

Hörrni, tänk på att detta är en feel-good tråd, inga påhopp {#emotions_dlg.djavulsk}.

• Anonym
    Fast ett uttalande som det där blir ju inte mindre elakt av att du inte menar att vara elak. Tråden är inte till för att människor som inte bett om att få kritik eller bli ifrågasatta ändå ska bli det. Den är till för att visa upp kroppar och kroppars olikheter och för att de som gillar än det ena och än det andra ska berätta det så att den som postat en bild kan ta det till sig och tycka att det är roligt med den uppskattning de just fått. 

För mig är det uppenbart att det finns människor som tänder på kroppar som korrigerats precis som det är uppenbart att det finns människor som tänder på kroppar sominte korrigerats. Sedan finns allt däremellan, det finns människor som inte generellt tänder på det ena eller det andra men som ändå med en viss person eller under vissa förutsättningar kan tända på båda sorter. 

Diskussioner kring ämnen som det du tar upp här hoppas jag kan hållas i andra trådar än den här. 

• Anonym

Tänk på att det är en människa som sitter och har laddat upp den där bilden på sig själv, och nu får hon dåliga kommentarer bara. Sluta tryck ner människor, undrar du allvarligt så kan du starta en tråd angående silicon och ta en liknande bild från nätet som exempel.

• Mattias39

Kul att se lite nya "ansikten" här(även om det väl är det enda som inte synsGlad)
    Jag tycker att du har en sjukt snygg vältränad kropp!! Men jag tycker inte du ska skaffa ännu mer muskler...det räcker så. :)
    Skulle också vilja bli liiiite mer deffad, lite åt ditt håll. Men inser att självdiciplinen är lite för dålig. Måste börja där.. :(
    men kul när ngn annan lyckas med det jag inte kan!! Glad
Svar på tråden Helkroppstråden