• Anton Chigurh

Helkroppstråden

DrJekyl skrev 2013-01-17 16:25:19 följande:

Låt han hållas
    Tack Doktorn, jag trodde aldrig jag skulle se dig skriva nåt vettigt. Men nu....nu skedde miraklet. Men jag lär väl få vänta 35 år, ungefär, tills det upprepas.

Tack. Igen då. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    yimby skrev 2013-01-18 00:02:42 följande:
    Och förlåt, jag bröt visst mot konstens och forumets alla regler då jag postade julbilden igen. (Kanske pg av din vattenstämpel.)
    Tror jag inte, den bilden har ju klarat kontrollen av samtliga FL's redaktionsmedlemmar. Och detta med glans. Så du har icke begått någon brottslig handling här, yimby, du kan sova lugnt och tryggt i natt också.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Gravidälskaren
    Anonym skrev 2013-01-17 01:31:33 följande:
    Är höggravid, inte så jätte trevligt att lägga ut bilder när man får se andas snygga och vältränade kroppar. Solig

Kan lova att du får motståndet att blekna om du lägger upp en bild på din underbart gravida kropp
  • Meddelande borttaget
  • ander25k
    hösthjärta skrev 2013-01-17 22:10:10 följande:
    Men nu får du ta och lyfta blicken lite. Ögonen - själens spegel osv, du vet.
    Att du har en tilltalande kropp vet vi redan. Gärna mer av den, men ge mig mer...Flört 
    Oooops! Glömde ju.. Var ju Helkroppstråden.... 
    Lovar att jag har fina djupa blå ögon ;)
  • Nanime
    Bonnevier skrev 2013-01-17 21:46:24 följande:
    kanske en liten konstig fråga, men vilken kroppstyp (päron,rak, kurvig m.fl.) anser ni att jag har? Känner inte riktigt att jag är någon enskild utan mer en blandning av flera. Men väldigt svårt att se på sig själv. Intressant att se vad andra tycker! (:
    Jag skulle säga att du har tendenser till timglas, men du är fortfarande lite för slimmad för att få en riktigt snygg effekt av den formen. Så man skulle kunna säga, slimmad, kvinnlig med tendenser till timglas. Hade jag fått välja så hade jag dock sett lite mer kurvor på din kropp för att få en starkare timglasfigur. .

Så ser jag iaf :P Sen handlar det nog lite om personligt tycke också. Jag, som jag sagt tidigare i tråden, är inte så mycket för riktigt slimmade, deffade kroppar när det kommer till sexuell attraktion men jag kan tycka att det är snyggt att titta på ;) 

• comp
    Anonym (first time) skrev 2013-01-17 19:49:23 följande:
    Kul tråd med många fina bilder

Får väl bidra jag med

otroligt vacker!
  • L E O N
    Anonym skrev 2013-01-17 22:02:05 följande:
    Var ser du strumpbyxorna?
    Haha, fel ordval...vad slarvigt av mig
  • Anonym (Loveheart)
    L E O N skrev 2013-01-18 10:31:25 följande:
    Haha, fel ordval...vad slarvigt av mig

Jag förstod iaf vad du menade, är duktig på att "läsa mellan raderna" Flört
  • L E O N
    Anonym (first time) skrev 2013-01-17 19:49:23 följande:
    Kul tråd med många fina bilder Glad
    Får väl bidra jag med Flört

Det var ett mycket fint bidrag! Jäklar vad deffad du var ! Duktigt jobbat där... Hade velat se dig i sexiga svarta spetsunderkläder Lite lagom tunnt och välsittande...mmm
Svar på tråden Helkroppstråden