• Mr Espresso

Helkroppstråden

Ett litet bidrag!

• Anonym

Vad är det för fint och naturligt man visar upp när man poserar i porriga underkläder, dessutom visar någon ansiktet också...
    Jag vet bara hur jag hade känt om jag hittat sådana bilder på min mamma...

Alltså jag är inte pryd men skulle aldrig få för mig att lägga upp sexiga bilder i mina porrkläder här. Ni måste ha riktigt tråkiga liv och ni kan lika gärna ställa er nere på gatan och posera. Dessutom är ni gamla också, inga 20-åringar som man kunnat förvänta sig sådana bilder av utan 30+ och vissa äldre än så.

"Jag bjuder bara på mig själv", vilket skitsnack.  Ni går ju i extas brudar för att gubbarna blir kåta på er och lägger upp bild efter bild, dag efter dag. Kräks

Sorry, ska inte störa er fina stämning. Kommer aldrig kika in i (äckel)tråden igen. Jag kan inte låta bli att skämmas för det är riktigt pinsamt.

• Anonym (Loveheart)
    Mr Espresso skrev 2013-01-17 20:46:35 följande:
    Ett litet bidrag!

Det var på tiden, tackar tackar {#emotions_dlg.flower}.
  • Mr Espresso
    Anonym (Loveheart) skrev 2013-01-17 20:47:54 följande:
    Det var på tiden, tackar tackar {#emotions_dlg.flower}.
    Tack själv Love Kaffe
  • straight arrow

Hittade en andra ryggbild jag inte lagt upp förut...

Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • Anonym (tvilling)
    Tom Araya skrev 2013-01-17 20:20:05 följande:
    Tack för det fina bidraget! {#emotions_dlg.flower} Skål Solig
    Dina fina bilder ihop med ditt namn får mig att undra om det finns fler snarlika som dig....Drömmer ?

Tack! {#emotions_dlg.flower} Nja, kanske går att hitta en kopia nånstans ;)
  • Bonnevier

kanske en liten konstig fråga, men vilken kroppstyp (päron,rak, kurvig m.fl.) anser ni att jag har? Känner inte riktigt att jag är någon enskild utan mer en blandning av flera. Men väldigt svårt att se på sig själv. Intressant att se vad andra tycker! (:

• Tavelkrok
    Anonym (first time) skrev 2013-01-17 19:49:23 följande:
    Kul tråd med många fina bilder Glad
    Får väl bidra jag med Flört

Hoppsan. Det där såg bra ut.
Svar på tråden Helkroppstråden