Inlägg från: LostInTranslation |Visa alla inlägg
  • LostInTranslation

Helkroppstråden

Maria 434 skrev 2015-01-26 13:43:42 följande:
    Med tanke på hur mycket jobb det är att komma i och ur en våtdräkt så hoppas jag verkligen att det inte finns någon stackare som har det som fetisch
    Haha good point!! Tycker det är eländigt nog att få på sig såna där kompressionstights så jag är glad att jag inte pysslar med vattensporter. Men vad hände med bilden? Jag har då inte hittat någon i flödet i alla fall. Verkar som att det finns en uppenbar risk att du måste dra på dig den där våtdräkten idag igen!
  • LostInTranslation

Som på beställning!! Den satt ju som ett smäck...

• LostInTranslation
    virrisen skrev 2015-01-27 07:53:46 följande:

God morgon! :)

Gomorron Virrisen!! Snyggt rack haha!! Kyss @ UU
  • LostInTranslation
    Illusion skrev 2015-01-27 10:54:15 följande:
    Attans att du är gift!
    Visst är det retligt... Skrattande...Tycker också det är lite oturligt ibland haha
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-27 11:10:03 följande:
    Där ligger losten och latar sig får du i rätt växel?? 
    Inte riktigt än... Bara fått in tvåan än så länge...Segt att man har sexväxlad låda nuförtiden...
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-27 11:15:32 följande:
    Hahaha!  Automatlåda hade ju varit bättre  
    Yes....det har jag alltid önskat mig. Kör ju mest i stadstrafik så det blir mycket vevande med spaken...Oskyldig Hur är din låda?
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-27 11:38:00 följande:
    Min låda! Hahaha...min låda den går fint, inga som helst svårigheter att få i rätt växel, gäller ju att man har rätt växellådsolja bara, så slipper man allt vevande med spaken Drömmer
    Jaha, så du menar att mina problem kan lösa sig bara jag lämnar in den på service för en ordentlig uppsmörjning....Låter som att du kör täta serviceintervaller. Har du en serviceverkstad att rekommendera som kan hantera min modell?
  • LostInTranslation
    Jon the papa skrev 2015-01-27 11:43:46 följande:
    Men tackar kärahjärtanes för en fin tisdagsutsikt :D 

Haha och jävla Lost in T ! Du får mig bara irriterad över att handleden funkar skräp fortfarande så en inte kan träna bröst och axlar XD Men om året kanske så :D Och pluspoäng på alltid stilfulla bilder :) 
    Tack Jon det var ingen dålig komplimang! Trist med handlederna, men de flesta killar tränar alldeles för mycket bröst och får gorilla look istället för en rak och öppen hållning. Om handlederna klarar att drag och lyftövningar kan du ju se det som en möjlighet istället. Du är iofs väldigt rak i hållningen redan har jag sett ....Jag har haft mycket problem med axlarna och har lärt mig att det knappt krävs några vikter för att få bra resultat....lite beroende på vad du är ute efter iofs. 
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-27 12:03:03 följande:
    Jag har tre ställen att rekommendera hahaha
    klart man kör på jämna service, morgon och kväll, annars blir man ju rostig!! 

Skulle vilja önska en bild av losten! 
    Mjukisbyxor, bar överkropp och armarna ner
    Ja alla goda ting är tre har man ju hört. Tror jag vill testa alla tre då, om inte annat för utvärderingens skull Cool. Rost vill man ju verkligen inte ha. Trodde de problemen hade utplånats i och med att underredsbehandlingar blev allt vanligare och bättre på 90-talet.

Så du vill deala bilder igen alltså. Vad har du att erbjuda i utbyte? Och varför mjukisbyxor och armar ner? Kan erkänna att mjukisbyxor inte tillhör ett av de plaggen som får mig att känna mig som en heting direkt... Använder det sällan...
Svar på tråden Helkroppstråden