Inlägg från: LostInTranslation |Visa alla inlägg
  • LostInTranslation

Helkroppstråden

Anonym (pillllan) skrev 2015-01-27 12:26:17 följande:
    Utvärdering skulle vara ganska kul att få! 
    Jag kan visa RÖVEN! 
    Mjukisbyxor är så mysigt, man ser konturerna och lätt att få av, armarna ner för att se axlarna  
    Börjar känna mig riktigt upprymd inför denna servicerunda !

Låter som ett mycket bra förslag förutom att din rumpa är alldeles för snygg för att kallas röv!!

Din förklaring kan nog motivera mig att dra på mig ett par mysbyxor, men du får räkna med en viss leveranstid för att denna önskan skall uppfyllas. Men du tycker väl om att vänta med rumpan i vädret eller?
  • LostInTranslation
    virrisen skrev 2015-01-27 12:53:01 följande:
    Rack? :)

Jag roade mig med att skicka samma bild till min sambo, han svarade "jag älskar dig". Det hade han svarat om jag skrev "det blir pannkaka till middag" också, hur har han blivit så tråkig?!?!!? :D

Jaja, tack för era, lite mer fantasifulla, kommentarer! :)
    Sambolivet gör det med många förhållanden. Livsfarligt...Skicka ett utan trosor och särade lår och se om han svarar samma sak haha...
  • LostInTranslation
    Jon the papa skrev 2015-01-27 12:31:12 följande:
    Haha nej då är inte efter en extrembringa och så tandpetsben XD 

Men sen man gick ner 35 kilo så råka man bli så där åt det "bara smal" hållet XD

Tränar ju hela kroppen men jag har en rätt så smal ram så jag får träna upp axlar, bröst och lite mer bi/tri, rygg för att jämna ut kroppen åt liiite mer V hållet istället för att vara mer som en I idag :D (krävs dock en bättre fungerande handled för alla dessa om man inte bara vill träna vänster sida XD) 

Men har gått från att inte kunna lyfta ett glas vatten för 2 veckor sen till att kunna belasta rätt så dugligt idag åtminstone, men börjar mjukt för man vill ju inte fucka upp sig för lång tid framöver bara för att man "vill". Och ja, man kan ju få riktigt ordentlig axelövning med 7 kiloshantlar i lite olika variationer :)  

Men en sköter ju kosten åtminstone så jag har bara ett litet pausläge just nu :) 
    Ja men då repar du dig ju fort! Du har koll och redan en väldigt snygg kropp som kvinnorna bevisligen älskar, så det är ju bara att vara nöjd och glad ...
  • LostInTranslation
    whatsup skrev 2015-01-27 13:27:15 följande:

NOEL, NOEL du svamlar på som vanligtFlört.

Haha....Det börjar bli en tradition att det dyker upp något nytt alias som verkar känna till min långa mörka historia på det här forumet. Får säga att jag börjat uppskatta den mystiska sidan av det hela. 

Är du fågel, fisk eller mittemellan Whatsup? Vad är det första som dyker upp i dina tankar när du hör namnet Noel?

Den här gången skall jag avslöja dig......
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-27 13:37:44 följande:
    Hahaha...jag sitter på spänning och väntar  
    vad ska jag kalla den då? Stjärten? Baken? Rumpen? 
    Jag väntar med röven i vädret, ett litet tag iallafall Tungan ute
    Du kan nog få sitta så ganska länge och det beror inte enbart på att jag tycker tanken på din position är rätt tändande Tungan ute

Du kan i princip kalla den vad som helst utom RÖV och BAJLÅDA för att göra mig nöjd. Men börjar få en känsla av att du gillar smisk, så kan ana hur du skulle uttrycka dig...Demon
  • LostInTranslation
    virrisen skrev 2015-01-27 13:34:22 följande:
    Får bli det nästa gång... :) Mycket troligt att jag får samma svar ;)...

Jag vet att sambo-livet kan vara en sexuell fälla... ;)

Han är den som sunkar runt i mysbyxor, går på toa med öppen dörr och kliar sig mellan benen- jag försöker i alla fall och anser att han borde skärpa sig ;)
    Haha....värt att testa ändå. Sista steget är att skicka ett foto när killen från lägenheten ovanför sätter på dig. Då tror jag i alla fall inte att du får samma svar.... Tyst
  • LostInTranslation
    whatsup skrev 2015-01-27 13:44:59 följande:
    Ja inte är det mysbyxor iaf utan en kille med stil och finess Drömmer.
    Tror jag tycker om dig Whatsup.... Finns ju läge för en äkta blind date här känner jag Kyss.
    Jon the papa skrev 2015-01-27 13:52:43 följande:
    Haha dito ;) 

Får bara se till att ha lite skydd och grejer så reder det sig nog :) Men är ju roligare när man ser att det händer nått nuförtiden iallafall när man tränar till skillnad från Hundrakilosluffsen man va förut XD Fast never again! :D 
    virrisen skrev 2015-01-27 13:13:41 följande:
    Supersnygging!!! :)
    Tackar ödmjukaste :D Och för att vara 40 så spelar du ut de flesta 20 åringarna idag XD! En fröjd att beskåda  :)Tackar tackar och väntar ivrigt på mer konstform ;) 

Imponerande!! Nej det är aldrig för sent att börja träna. Livet är långt. Har inte hållt på seriöst så länge heller. Var i fruktansvärt dålig form när jag började. Tänkte inte så mycket på det då, men idag när jag tänker tillbaka på vissa saker jag inte orkade göra så inser jag läget . Hade ingen övervikt iofs.

• LostInTranslation
    whatsup1 skrev 2015-01-27 14:25:59 följande:

En "äkta" blindate innebär exakt vad NOEL?

Ja det skulle ju uppenbarligen innebära att du har ett kunskapsövertag som tydligen vet mer om mig än vad jag vet om dig..... Var kanske inte en sån bra idé när jag tänker efter...Obestämd
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-01-27 14:29:04 följande:
    Du börjar läsa mig som en öppen bok  
    Men nu kan du ju inte visa dig i mjukisar om du ska ha en chans på blinddejt lycka till 
    Jodå, kör blinddejt i mjukisbyxor och Birkenstock i så fall....
  • LostInTranslation
    virrisen skrev 2015-01-27 14:29:35 följande:

Bara för det kommer en annan bild som också sambon fick i november och svarade "jag älskar dig" på... Cool Det är i alla fall bra att han älskar mig, haha! Skrattande

Så långt är han logisk !
Svar på tråden Helkroppstråden