• stief84

Helkroppstråden

Becca1989 skrev 2013-02-04 15:18:04 följande:
    Lägger upp lite fler bilder om det inte gör ngt (a)  =) Ursäkta de dåliga bilderna,men skitsamma :) Hihi :)

Fantastiskt fin och sexig.
  • telgebo

Fan vad modiga ni är som vågar visa kroppen och ansikte. Jag gjorde det i en annan tråd, många tittade 1 skrev en elak kommentar och självförtroendet nerkört i botten nu så aldrig mer jag visar bild på mig själv.

Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Anonym
    telgebo skrev 2013-02-04 15:41:27 följande:
    Fan vad modiga ni är som vågar visa kroppen och ansikte. Jag gjorde det i en annan tråd, många tittade 1 skrev en elak kommentar och självförtroendet nerkört i botten nu så aldrig mer jag visar bild på mig själv.

fy fan vad taskigt gjort.
    Om man inte har något snällt att säga kan man vara tyst.
    Och den personen som skrev så vågar säkert inte själv visa vem hen är, så typiskt, det är lätt att klaga på andra.
    Lyssna inte på sånt ogint, jag vet inte alls hur du ser ut, men jag vet att skönhet sitter i betraktarens ögon och för en del, kanske många är du en skönhet. {#emotions_dlg.flower}   
  • NOEL75
    Såna energitjuvar skall du inte bry dig om...Kommentera det aldrig ens, se det som vanligt spam mail i din inkorg och gå vidare till nästa. Då tystnar de direkt också....
  • PerversMan
    Becca1989 skrev 2013-02-04 15:33:53 följande:
    Hehe jasså :) :) Tack förresten :)
    Din rumpa ser väldigt intressant ut!
  • Becca1989
    Anonym skrev 2013-02-04 15:40:47 följande:

Ursäkta vart har du det hullet, snälla.
    Inte ens med förstoringsglas skulle jag kunna finna något sånt hos dig.
    Du ser jättebra ut och det säger jag inte för att ragga på dig.
    Jag är kvinna och har en son som är lika gammal som dig, så det säger jag för att jag verkligen menar det. 
    Var nöjd och stolt över dig själv.     
    Magen är det som är hullet :) :) Tusen tusen tack :) Så gulliga alla är här :) Nöjd=nja isf mina höfter älskar jag :) :) Och stolt,yesbox,det är jag för att jag har fått en sån himla fin son :) Så det är värt allting här i livet :) Tack så mycket förresten :) Kram kram :)
  • Becca1989
    stief84 skrev 2013-02-04 15:41:23 följande:

Fantastiskt fin och sexig.
    :) Tackar :)
  • stief84
    Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek

Jag vet hur det känns. Är inte vad du kallar för sexobjekt direkt. Inte många som kommenterar mig heller men några har vart goa o de tackar jag för. Men försöker visa lite av mig sakta men säkert. Tycker inte du ska skämmas utan var bekväm med vem du är för det finns tusentals som finner just dig fin, sexig, vacket, söt etc. Det e vad jag tror.. kram
  • Becca1989
    Usch fyfan,vissa har tyvärr ingen respekt alls för andra :( Om man inte har ngt snällt att säga/skriva så kan man lika gärna hålla tyst..Styrkekram till dig..
  • Mattias39
    Becca1989 skrev 2013-02-04 15:18:04 följande:
    Lägger upp lite fler bilder om det inte gör ngt (a)  =)

Ursäkta de dåliga bilderna,men skitsamma :) Hihi :)

Becca...Det är inte dåliga bilder, det är skitbra,fina bilder!! Du är supersnygg, och jag tycker att du har en kanon-kropp!!! Glad
    Snyggt!!!!
Svar på tråden Helkroppstråden