• Becca1989

Helkroppstråden

PerversMan skrev 2013-02-04 15:45:44 följande:
    Din rumpa ser väldigt intressant ut!
    Hehe,ja rumpan har man fått många fina kommentarer om :) 
  • telgebo

Jag mår skitdåligt nu och bara väntar på att redax ska ta bort bilden åtminstone, fattar inte varför jag la in den, vad fan trodde jag egentligen? Nu har jag insett då att jag inte är snygg. Bara gråter, var jättelänge sen jag mådde skitdåligt.

Jäkla anonym as som skrev i min tråd,

Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Becca1989
    Mattias39 skrev 2013-02-04 15:51:54 följande:

Becca...Det är inte dåliga bilder, det är skitbra,fina bilder!! Du är supersnygg, och jag tycker att du har en kanon-kropp!!! Glad
    Snyggt!!!!
    Tackar tackar :) Alla ni som har lagt upp bilder här har en fantastiskt fin figur :) Ni ska vara stolta :) :)
  • Anonym
    telgebo skrev 2013-02-04 15:54:48 följande:
    Jag mår skitdåligt nu och bara väntar på att redax ska ta bort bilden åtminstone, fattar inte varför jag la in den, vad fan trodde jag egentligen? Nu har jag insett då att jag inte är snygg. Bara gråter, var jättelänge sen jag mådde skitdåligt.

Du kanske ska ta lite semester från FL?
  • telgebo

Nej ett anonym fegt kräk ska inte ta bort nåt från mig.

Nu är tråden och bilden borta, nu kan jag andas ut men fan vad snygg man känner sig nu då...NOT

• stief84
    Jag mår skitdåligt nu och bara väntar på att redax ska ta bort bilden åtminstone, fattar inte varför jag la in den, vad fan trodde jag egentligen? Nu har jag insett då att jag inte är snygg. Bara gråter, var jättelänge sen jag mådde skitdåligt. Jäkla anonym as som skrev i min tråd,

Vill du prata så är jag idel öra för dig. Tycker inte om folk som mår dåligt över sig själva då jag har erfarenhet av det. Får jätte gärna skriva kram
  • Anonym

Men ta inte åt dig så av vad en okänd anonym på nätet skriver som inte känner dig.
    Du vet inte vad den personen hade för motiv för att skriva så, troligen är det en person som mår dåligt, det är dom som är elaka mot andra.
    Det har med största säkerhet inte med dig att göra.
    Och hur du ser ut hade inte spelat nån roll, du fick bara vara en ventil för en annan människas dåliga mående.
    Det är för jäkligt, men det säger ingenting om dig.
    Låt det inte heller få ha nån betydelse i ditt liv, det är vad dom som känner dig och som tycker om och älskar dig som har betydelse, inte random idiot på nätet.      
  • Putt B
    Becca1989 skrev 2013-02-04 15:18:04 följande:
    Lägger upp lite fler bilder om det inte gör ngt (a)  =)

Ursäkta de dåliga bilderna,men skitsamma :) Hihi :)

Du är jättefin, och har absolut inget att skämmas för !!
  • Becca1989
    Putt B skrev 2013-02-04 16:06:15 följande:
    Du är jättefin, och har absolut inget att skämmas för !!
    Tackar så hemskt mycket :)
Svar på tråden Helkroppstråden