Anonym skrev 2013-02-04 17:42:26 följande:
Jag vill inte förstöra tråden och tänker inte länka och tjafsa, men jag blev för irriterad för att vara tyst. Se bara på vad du skrev i inlägg 7294, varför vill du att killar/män ska skriva att det är oattraktivt? Inser du hur många kvinnor som stämmer in precis på det du skrev där. Jag hoppas verkligen att det var för att du vill att de ska säga att "nej det är inte alls fult", för om du vill ha bekräftat att det är oatraktivt att se ut som en vanlig kvinna som fött barn så är du lika elak här som i den tråd du varit elak mot mej i tidigare.
Förlåt men jag tänkte på mig själv och min kropp tänkte inte längre att andra skulle känna sig träffade också så förlåt, men skulle du kunna skicka mig ett inbox och länka till den tråd jag kränkt dig i för vad jag vet så har jag svårt at tro det. Det är svårt att uttrycka sig på nätet. Andra kan uppfatta att man är taskig fast det inte är menat så, som nu tex när jag frågade om bröst och så.
Jag känner att jag inte skall vara här för jag är hatad här inne så jag skall snart kila ska bara besvara på några inlägg som var mot mig.
Anonym (88) skrev 2013-02-04 17:51:09 följande:
För att du är känd för att ljuga. Spelar ingen roll om du byter nick du kommer för eller senare trilla dit igen
Ljuga om vad då? Jag har inte ljugit om ett skvatt, bara för att jag la upp en falsk bild på ett par bröst, snälla så betyder inte det att jag ljuger om allt och inget. Jag är FÖR ärlig snälla. Vet inte hur många tillsägningar av folk att snälla häng inte ut hela ditt liv på FL och nätet. och så kommer du och påstår ren osanning om mig och dessutom anonym, känns inte riktigt trovärdigt, jag har lite svårt för anonymiteten så fort det ska hackas på andra så det blir precis som att människan inte vågar stå för sin åsikt.
Och ang nick bytet så fattar jag inte vad du svamlar om, men till skillnad från många andra så gö,,er jag inte bakom massa anonyma inlägg och det är jag jäkligt stolt över att jag vågar stå för mian åsikter.
Anonym skrev 2013-02-04 17:53:12 följande:
Det här är en feelgood tråd och om man inte gillar bristningar och" urammade" bröst så är det ok men det är inte meningen att räkna upp vad man inte gillar här.
Den här tråden handlar inte om dej. Ta en paus från FL, utseende, män, och vad män tycker ett tag och sabba inte stämningen här.
Förlåt missade och glömde det så jag ska kila härifrån och ställa mig i skamvrån men jag blir så jäkla arg att bli falsk anklagad för att ljuga, fan det gör jag då inte.
jag tar paus när JAG vill och det är inte aktuellt just nu och vad jag lägger min tid på bestämmer väl ändå jag själv.
Goodbye