• telgebo

Helkroppstråden

Killar ärligt svar nu snälla, visst fan är det inte läckert med en tjej som har urammade bröst och bristningar på magen sedan man vänta barn? Även om det inte syns jättemycket så syns det ju då magen eller huden typ inte är lika spänstig som innan, alltså den är platt men huden är annorlunda och fy fan viss abristningar ser fan jättetjocka och skulle jag så skulle jag ta bort det men dom försvinner aldrig.Var 2 år sedan jag var gravid senast.

brösten ska jag fixa, det är på gång och där har jag bestämt mig. Har mårr tillräckligt dåligt över dom nu i över 20 års tid.

Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • Anonym
    telgebo skrev 2013-02-04 16:38:29 följande:

Killar ärligt svar nu snälla, visst fan är det inte läckert med en tjej som har urammade bröst och bristningar på magen sedan man vänta barn? Även om det inte syns jättemycket så syns det ju då magen eller huden typ inte är lika spänstig som innan, alltså den är platt men huden är annorlunda och fy fan viss abristningar ser fan jättetjocka och skulle jag så skulle jag ta bort det men dom försvinner aldrig.Var 2 år sedan jag var gravid senast.

brösten ska jag fixa, det är på gång och där har jag bestämt mig. Har mårr tillräckligt dåligt över dom nu i över 20 års tid.

Jag hade haft mer sympati med dej om du inte hade varit så elak, du skriver att du är så jävla ledsen för någon har skrivit något negativt om din kropp. I andra trådar har du "skrytit" om din heta kropp och tryckt ner andra. Så tyvärr har känner jag inte för att uppmuntra dej något alls, du har tryckt ner både mej och flera andra, känner inte att det är synd om dej alls.
  • Anonym (håller med)
    Anonym skrev 2013-02-04 16:40:42 följande:

Jag hade haft mer sympati med dej om du inte hade varit så elak, du skriver att du är så jävla ledsen för någon har skrivit något negativt om din kropp. I andra trådar har du "skrytit" om din heta kropp och tryckt ner andra. Så tyvärr har känner jag inte för att uppmuntra dej något alls, du har tryckt ner både mej och flera andra, känner inte att det är synd om dej alls.
    Förstår inte heller.
    Bara ett par minuter efter att du hånar och säger elaka saker till andra i en annan tråd som skriver du här att du gråter och är ledsen?. Det går inte ihop.

• Anonym (88)
    telgebo skrev 2013-02-04 16:38:29 följande:

Varförl ägger du ut fejkade biilder på dina bröst?? såklart folk reagerar när de sedan får se dig live. kan tyvärr inte tro på ett ord du skriver, sorry
  • Anonym (Man)
    Anonym skrev 2013-02-04 16:40:42 följande:

Jag kan bara hålla med, för det är bara patetiskt att läsa den tårdrypande smörjan som hon skrivit...
  • EmSaH

Stief, var inne och kollade dina bilder, jag tycker inte du har något att skämmas för Skaffa kabel nu. Haha

• telgebo

Var är det nu för snack som fega anonyma hävdar? Att jag skulle håna nån? Nej var skulle jag ha gjort det?

Sedan detta med brösten är ju överstökat i den tråden så snälla, VARFÖR ska andra trådar jämt dras upp i en tråd.

*Funderar på ett nickbyte på allvar så man slipper bli anklagad av alla fega anonyma*

Min lycka dotter född okt 11 3450 g och 50 cm total kärlek
  • stief84
    EmSaH skrev 2013-02-04 17:21:38 följande:
    Stief, var inne och kollade dina bilder, jag tycker inte du har något att skämmas för Skaffa kabel nu. Haha

Vad gulligt av dig. Jag ska försöka visa mer o mer. Om jag känner mig stark nog.
  • Anonym
    telgebo skrev 2013-02-04 17:30:07 följande:
    Var är det nu för snack som fega anonyma hävdar? Att jag skulle håna nån? Nej var skulle jag ha gjort det?

Sedan detta med brösten är ju överstökat i den tråden så snälla, VARFÖR ska andra trådar jämt dras upp i en tråd.

*Funderar på ett nickbyte på allvar så man slipper bli anklagad av alla fega anonyma*

Jag vill inte förstöra tråden och tänker inte länka och tjafsa, men jag blev för irriterad för att vara tyst. Se bara på vad du skrev i inlägg 7294, varför vill du att killar/män ska skriva att det är oattraktivt? Inser du hur många kvinnor som stämmer in precis på det du skrev där. Jag hoppas verkligen att det var för att du vill att de ska säga att "nej det är inte alls fult", för om du vill ha bekräftat att det är oatraktivt att se ut som en vanlig kvinna som fött barn så är du lika elak här som i den tråd du varit elak mot mej i tidigare.
  • Anonym (88)
    telgebo skrev 2013-02-04 17:30:07 följande:

För att du är känd för att ljuga. Spelar ingen roll om du byter nick du kommer för eller senare trilla dit igen
Svar på tråden Helkroppstråden