Inlägg från: LostInTranslation |Visa alla inlägg
  • LostInTranslation

Helkroppstråden

Quexet skrev 2015-03-04 11:00:21 följande:
    Åh, vilka härliga former du har! Kyss Väldigt  vacker bild! {#emotions_dlg.flower}
    LostInTranslation skrev 2015-03-04 10:45:49 följande:
    Den var så fin den bilden Mamita, så jag försökte göra en Lost variant på den. Lyckades inte få med lika mycket av min kropp dock. Vet inte hur du gjorde? Är du så himla liten...
    Härlig Lostenvariant! Solig

Tack snygging  Kyss
    Celines Essence skrev 2015-03-04 11:01:15 följande:
    Du är förvisso en väldigt snygg man, men tro inte du kan konkurrera med Mamita. Det är att ta sig vatten över huvudet
    Min tanke var inte alls att konkurrera med Mamita. Tanken var snarare att framhäva hennes skönhet ytterligare genom att visa på hur hennes skönhet överglänser det mesta mänskligheten har skådat ... Ödmjukast /Herr Lost Flört
  • LostInTranslation
    Anonym (Mamita) skrev 2015-03-04 11:18:51 följande:
    Tack underbara du!
    Fast vet du vad?
    Du är så snygg, så att även om inte hela Losten kommer med på bild, innehåller det som kommer med en sådan hög koncentration av snygghet, så du landar på 110% ändå, alltid. GladKyss
    Åhhh men Mamita då!! Du får mig att rodna som en oskyldig liten konfirmand här. Tror du överdriver aningens, men det är väldans värmande säskilt för att komma från min inspiratör  Kyss...Vi har ju trots allt redan fastställt att det bara blev en blek kopia på din bild ....
    Anonym (Jane Doe) skrev 2015-03-04 11:25:07 följande:
    Du är så snygg att jag skulle vilja äta dig med en väldigt liten sked. Kyss
    Mmmm... du får mig att känna mig som en gigantisk kula sorbet! Just i denna stund är den känslan förvånansvärt positiv. Du är alltid lika välformulerad goding! Kyss

• LostInTranslation
    Anton Chigurh skrev 2015-03-04 11:53:21 följande:
    Jag älskar dig, NOEL, det vet du att jag gör, men fan alltså, om jag tvingas välja mellan att sätta på dig...eller underbara Mamita, så drar du....kortaste strået. Ta inte illa upp, NOEL, du vet att du är min favorit som manlig modell oavsett.

Kram //Antondance5
    Jag älskar dig också Anton!! Men tänk om du inte behöver välja?? Såklart tar jag inte alls illa upp, great minds think alike....
    Anton Chigurh skrev 2015-03-04 11:56:11 följande:
    Herrejävlar...Hjärta Hjärta Hjärta....GUMMAN !!!.....AAAAAAAAAH...littleman1.gif.......bed.gif

Jag håller mig till. Påklätt.

Puss
    Och du ser ta mig tusan ut som värsta actionhjälten oavsett vad du har på dig och din tjej är så snygg att självaste mr Bond hade blivit grön av avund
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-03-04 12:47:52 följande:

Kör en dagens outfit!!
    *trotsar vädret*

Vadå för väder?? Hos mig skiner solen och extra mycket dessutom när jag får njuta av din fantastiska skönthet Pilllllllllllllan...
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-03-04 13:57:27 följande:
    Solen skiner här med och värmer på ordentligt kanske inte är så långt mellan ändå  
    tack looooooooooooooosten 
    Nej jag anar att det kanske börjar brännas lite i mitt sökande slutligen
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-03-04 15:08:38 följande:
    Fågel, fisk eller mittemellan  
    Jag har siktet inställt på mittemellan men det kanske visar sig vara fisk efter lite nogrannare navigering
  • LostInTranslation
    Anonym (pillllan) skrev 2015-03-04 16:06:13 följande:
    FörvånadFörvånadFörvånad
    Antar att du inte gjort annat än sökt efter mig!!
    Nejdå....intensivt sökande bara. Med tanke på att till och med jumbojets kan vara svåra att hitta så lär det här sökandet kunna pågå ett tag utan minskad styrka.
    Pillare skrev 2015-03-04 16:12:04 följande:
    En till som söker efter dig? Och jag som trodde att jag hittade...

Ja det är väl egentligen allas vårt sökande efter Pilllan som håller denna tråd vid liv. 

Vem är hon, Vad heter hon, var kommer hon ifrån?
    Tala om för oss, vem den flickan e'!

Hon e' flickan, som gör allt för å göra mig lycklig
    Flickan, som bara vill mig väl
    Hon e' flickan, som gör allt för å göra mig lycklig
    Den enda flickan för min rastlösa själ
  • LostInTranslation
    Mandis90 skrev 2015-03-04 16:51:59 följande:
    Tack snälla SkrattandeHjärta
    Sällar mig även jag till den hyllningskören! Du är ljuvlig, precis som jag föreställt mig att en Mandis skulle vara.....men första och sista lät så definitivt på något vis...Obestämd
  • LostInTranslation
    Anonym (Mamita) skrev 2015-03-04 22:29:20 följande:
    Oskyldig liten konfirmand? Ah, det hade jag viljat se...

Och av reaktionerna att dömma tror jag de flesta damer här i tråden håller med mig.

Du är oförskämt snygg Lost!
    Oj, nu vet jag ju knappt vad jag skall skriva Mamita.... Tror jag blivit lite blödig på äldre dar.  Bugar och bockar snygging...säg till om du känner dig lite låg och hängig någon dag så skall jag smörja dig med så mycket komplimanger så du stiger som en raket mot skyn igen. Om du är i behov av andra tjänster som kan få dig att sväva på små himmelska moln så lärde jag mig allt man behövde veta om det också under konfirmationstiden....
  • LostInTranslation
    Påven Johanna skrev 2015-03-04 21:28:19 följande:
    Klokt. Med tanke på hur många bilder du visat tidigare som inte varit du alls. Hur får du tag på dem, "solar" + alla andra nick? 
    Den saken har jag ingen uppfattning om. Tycker mig ha sett signaturen länge i andra forum, men du kanske har koll. Brukar ju sägas att Påven är den mest välinformerade personen i världen så.....
Svar på tråden Helkroppstråden