• Anonym

Helkroppstråden

mycketsaft skrev 2013-02-25 17:13:11 följande:
    varför är du kvar i den här tråden?
    För att jag kan. Fler frågor?
  • carlf
    Anonym skrev 2013-02-25 17:12:41 följande:
    Absolut, men att ständigt säga ååå jaaaa vacker...gud va sexigt till alla förtar ju det hela lite. ALLA kan inte tycka så JÄMT.

Kanske så att de som inte gillar håller tyst? Nu menar inte jag att jag inte gillar eftersom jag inte kommenterat någon idag, men orkar inte läsa bakåt. Men jag har spanat på mycket vackert här i denna tråden;)
  • mycketsaft
    Anonym skrev 2013-02-25 17:14:27 följande:
    För att jag kan. Fler frågor?
    Ja, vad tillför det dig?
  • Anonym
    carlf skrev 2013-02-25 17:15:22 följande:

Kanske så att de som inte gillar håller tyst? Nu menar inte jag att jag inte gillar eftersom jag inte kommenterat någon idag, men orkar inte läsa bakåt. Men jag har spanat på mycket vackert här i denna tråden;)
    Det har jag med, men det känns väldigt falskt hur vissa över beröm över en kvinnokropp.
  • carlf
    Anonym skrev 2013-02-25 17:19:34 följande:
    Det har jag med, men det känns väldigt falskt hur vissa över beröm över en kvinnokropp.

Men va fan, det finns inget vackrare än en kvinno kropp jö;) klart man ska berömma annars slutar de att visa upp sig för oss. Se på de länder som går med slöja, tror du de får beröm över hur vackra de är?
  • Anonym
    carlf skrev 2013-02-25 17:27:29 följande:

Men va fan, det finns inget vackrare än en kvinno kropp jö;) klart man ska berömma annars slutar de att visa upp sig för oss. Se på de länder som går med slöja, tror du de får beröm över hur vackra de är?

Tack, det var det jag var ute efter, ni berömmer endast för det ska fortsätta visa upp sig. Lägger inget i det vill man visa upp sig så skall man det, men också veta anledningen till att ni berömmer.
  • Ms L
    Anonym skrev 2013-02-25 17:03:12 följande:
    Dom säger likadant till alla oavsett hur dom ser ut, så jag vet ärligt talat inte hur mycket sanning det ligger i det de säger.

Du var väl en riktig glädjedödare. Spelar det nån roll om de är 100% ärliga i sina omdömen? Det är ändå trevligt när nån har nåt snällt att säga om ens utseende . Jag är mycket medveten om att jag inte är perfekt men helt ärligt så har jag ingen strävan efter perfektion. 

Så, vill nån ge meg en komplimang tänker jag tacka så mycket och inte ifrågasätta! 
  • Anonym
    Ms L skrev 2013-02-25 17:32:16 följande:

Du var väl en riktig glädjedödare. Spelar det nån roll om de är 100% ärliga i sina omdömen? Det är ändå trevligt när nån har nåt snällt att säga om ens utseende . Jag är mycket medveten om att jag inte är perfekt men helt ärligt så har jag ingen strävan efter perfektion. 

Så, vill nån ge meg en komplimang tänker jag tacka så mycket och inte ifrågasätta! 

Se mitt svar ovan.
  • fortsätt paddla

Jag är kvinna och behöver inte alls se fler kroppar... Har inget behov av att berömma allt.
    Ms L är vacker,och det är väldigt ärligt:)

• Anonym
    fortsätt paddla skrev 2013-02-25 17:35:04 följande:
    Jag är kvinna och behöver inte alls se fler kroppar... Har inget behov av att berömma allt.
    Ms L är vacker,och det är väldigt ärligt:)
    Jag håller med till 100% Jag har själv publicerat bilder här. Men när jag ser hur alla får samma beröm känns det meningslöst.
Svar på tråden Helkroppstråden