• Anton Chigurh

Helkroppstråden

Ms L skrev 2013-02-24 18:03:04 följande:

Nu kan jag inte låta bli längre Här är en bild på mig.
    Elakt av dig å hålla oss på halster så länge, Ms, men, för detta vackra tilltag, så kommer jag lägga in ett gott ord för dig i min aftonbön. Varje kväll. Hela nästa vecka. Om du lovar visa lite mer. Så otroligt elegant och attraktiv   som du är, Ms, vore det synd och skam att inte få se dig igen. Och med "mer" så menar jag inte mer hud, nä, jag vill kort och gott se mer bilder på dig. 

Kvinnor i stiliga, smakfulla, gärna lite utmanande kläder är det absolut hetaste som finns. Som dig.

Tack....{#emotions_dlg.flower} 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anonym (badsugen)

Riktigt snygga kurvor i riktigt snygg klänning!
  • Paradigm

Dog lite, fast dör lite mer av min mans kropp såklart. :)

• Nanime

Riktigt snyggt! {#emotions_dlg.flower}
  • Ms L

Anton Chigurh skrev 2013-02-24 22:50:09 följande:
    Elakt av dig å hålla oss på halster så länge, Ms, men, för detta vackra tilltag, så kommer jag lägga in ett gott ord för dig i min aftonbön. Varje kväll. Hela nästa vecka. Om du lovar visa lite mer. Så otroligt elegant och attraktiv   som du är, Ms, vore det synd och skam att inte få se dig igen. Och med "mer" så menar jag inte mer hud, nä, jag vill kort och gott se mer bilder på dig. 

Kvinnor i stiliga, smakfulla, gärna lite utmanande kläder är det absolut hetaste som finns. Som dig.

Tack....{#emotions_dlg.flower} 

Tack alla för så mycket fina kommentarer!

Jag kan ju inte missa en möjlighet att få förekomma i Antons böner i en hel vecka, så här kommer en bild till   
  • stief84
    Ms L skrev 2013-02-25 13:07:25 följande:
    Tack alla för så mycket fina kommentarer! Jag kan ju inte missa en möjlighet att få förekomma i Antons böner i en hel vecka, så här kommer en bild till   

Helt fantastisk
  • lilletrille

Jag kan ju inte missa en möjlighet att få förekomma i Antons böner i en hel vecka, så här kommer en bild till   
    Oh my! :)
  • Pettsson
    lilletrille skrev 2013-02-25 13:39:35 följande:
    Oh my! :)
    Kan bara hålla med den kommentaren.....
  • straight arrow

Mycket elegant och sensuellt! Extra plus för de vackra benen.
    Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • Anton Chigurh

För i HELFVETE, Ms, det där ger dig en extravecka på direkten....{#emotions_dlg.flower}

Fan va vacker du är !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
Svar på tråden Helkroppstråden