• NoteturNomen

Helkroppstråden

Ms L skrev 2013-02-25 13:07:25 följande:

Tack alla för så mycket fina kommentarer!

Jag kan ju inte missa en möjlighet att få förekomma i Antons böner i en hel vecka, så här kommer en bild till   

Riktigt snyggt!! Skrattande
    Let your body decide where you want to go, high or low, fast or slow.
  • fortsätt paddla

Detta blir min fjärde kommentar i denna tråden;)
    Ms L, du är bland det vackraste jag sett. Jag gillar din klassiska stil och du har väldigt, väldigt fin kropp.

• Becca1989
    Ms L skrev 2013-02-25 13:07:25 följande:

Tack alla för så mycket fina kommentarer!

Jag kan ju inte missa en möjlighet att få förekomma i Antons böner i en hel vecka, så här kommer en bild till   
    Omg,love your style :) Riktigt snyggt :) Och alla andra här inne har riktigt fina bilder oxå :) Blir avis på er alla :) :) Kram :)
  • Ms L

Tack så mycktet  Solig  Man kan ju inte annat än att bli på strålande humör när ni är så rara!

• Anonym
    Ms L skrev 2013-02-25 17:01:11 följande:
    Tack så mycktet  Solig  Man kan ju inte annat än att bli på strålande humör när ni är så rara!
    Dom säger likadant till alla oavsett hur dom ser ut, så jag vet ärligt talat inte hur mycket sanning det ligger i det de säger.
  • Mucko

Jag skulle kunna göra vad som för att få känna på Ms L kropp

• Anonym
    Mucko skrev 2013-02-25 17:07:14 följande:
    Jag skulle kunna göra vad som för att få känna på Ms L kropp
    Du skulle nog göra mycket för att öht få känna en kvinnas kropp.
  • fläta
    Anonym skrev 2013-02-25 17:03:12 följande:
    Dom säger likadant till alla oavsett hur dom ser ut, så jag vet ärligt talat inte hur mycket sanning det ligger i det de säger.
    Det är väl inte så konstigt att man kan uppskatta fler än ett sorts utseende? 
  • Anonym
    fläta skrev 2013-02-25 17:11:19 följande:
    Det är väl inte så konstigt att man kan uppskatta fler än ett sorts utseende? 
    Absolut, men att ständigt säga ååå jaaaa vacker...gud va sexigt till alla förtar ju det hela lite. ALLA kan inte tycka så JÄMT.
  • mycketsaft
    Anonym skrev 2013-02-25 17:09:26 följande:
    Du skulle nog göra mycket för att öht få känna en kvinnas kropp.
    varför är du kvar i den här tråden?
Svar på tråden Helkroppstråden