• Aros02
    ensamärstark skrev 2014-10-06 08:20:54 följande:

Godmorgon

Morrn!

Får man önska sig ett stjärnfall?
  • straight arrow

Godmorgon

Vackert!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • straight arrow

God morgon måndag!

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Zack

Godmorgon smile1.gifphpjyAftE39920.jpg

Godmorgon ensam, du gör min måndagsmorgon ;)
  • LostInTranslation

Godmorgon

Godmorgon Ensam!! Snyggt som tusan där!! Dina morgnar ser ut att alltid vara vackra! Kyss
  • LostInTranslation
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-05 19:20:08 följande:
    Oj...du får nog hänga där ett tag, har precis bäddat ner mig i sängen (i brist på annat)...Det är nu min yviga fantasi kommer till användning

Du är verkligen expert på att posta dina bilder så att jag inte hinner se dem! Var ju bara borta ett par timmar och tränade, men vips så hade du hunnit plocka bort när jag var tillbaks Obestämd
  • Anonym (Dumspirospero)
    LostInTranslation skrev 2014-10-06 10:34:42 följande:
    Du är verkligen expert på att posta dina bilder så att jag inte hinner se dem! Var ju bara borta ett par timmar och tränade, men vips så hade du hunnit plocka bort när jag var tillbaks Obestämd
    SORRY.....hahaha
    Du missade ingenting! Bara jag i min säng  
  • LostInTranslation
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-06 10:39:11 följande:
    SORRY.....hahaha
    Du missade ingenting! Bara jag i min säng  
    På dina beundrares kommentarer lät det inte direkt som att jag inte missat någonting...men det var en väldigt klädsam ödmjukhet du la dig till med där Foten i munnen... Men jag hänger kvar här i taket och njuter av att i alla fall ha hälsan i behåll...haha