• Anonym (Dumspirospero)

Helkroppstråden

LostInTranslation skrev 2014-10-06 10:48:19 följande:
    På dina beundrares kommentarer lät det inte direkt som att jag inte missat någonting...men det var en väldigt klädsam ödmjukhet du la dig till med där Foten i munnen... Men jag hänger kvar här i taket och njuter av att i alla fall ha hälsan i behåll...haha
    Hahaha...jag lovar en helt vanlig k2/pillan/Dumspirospero bild alltså inget nytt som visades  
    Häng där du, så står jag här.. (dock är det ju en repris, men det skiter vi i, vi låtsas att jag står här) vågar inte ta nån ny på jobbtoan, det är ju så många karlar som är här Tungan ute
    Medans du hänger där så kan du ju lika gärna ta en bild!!

• jompen6
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-06 10:56:40 följande:

Hahaha...jag lovar en helt vanlig k2/pillan/Dumspirospero bild alltså inget nytt som visades  

Häng där du, så står jag här.. (dock är det ju en repris, men det skiter vi i, vi låtsas att jag står här) vågar inte ta nån ny på jobbtoan, det är ju så många karlar som är här 

Du har så otrolig fin rumpa!
  • Anonym (Kaponjär)

Häng där du, så står jag här.. (dock är det ju en repris, men det skiter vi i, vi låtsas att jag står här) vågar inte ta nån ny på jobbtoan, det är ju så många karlar som är här 

Där jag bor har vi dörrar och går en och en!
  • jompen6
    ensamärstark skrev 2014-10-06 08:20:54 följande:

Godmorgon

Godmorgon! Du har så snygg kropp!
  • LostInTranslation
    Häng där du, så står jag här.. (dock är det ju en repris, men det skiter vi i, vi låtsas att jag står här) vågar inte ta nån ny på jobbtoan, det är ju så många karlar som är här Tungan ute

Mmm en väl vald reprisbild! Anar att du snappat upp att jag är assoholic. Inte snällt att puta med den framför mig när jag fastnat med händerna i kristallkronan. Grym kvinna med en grym rumpa. Jäkligt snygg rygg också din korsrygg ser farligt stark ut

Får du inte vara ifred på toan på ditt jobb?? Vad är det för arbetsplats du är på egentligen?

• Anonym (Dumspirospero)
    jompen6 skrev 2014-10-06 11:06:21 följande:
    Du har så otrolig fin rumpa!
    Tack så mycket
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-10-06 11:12:29 följande:
    Där jag bor har vi dörrar och går en och en! smile2.gif
    Ååå..ni har dörrar, näää! Jag ser ingen dörr här, dörren lyser med sin frånvaro men får du tag i en dörr kan du ju skicka hit en, alltså en jävligt snygg dörr då! Jag är kräsen när det gäller dörrar och hantag...hahaha
    Gå en och en?! Nää, vi är en så stor grupp så vi måste gå två och två hahaha
  • Anonym (Dumspirospero)
    LostInTranslation skrev 2014-10-06 11:33:05 följande:
    Mmm en väl vald reprisbild! Anar att du snappat upp att jag är assoholic. Inte snällt att puta med den framför mig när jag fastnat med händerna i kristallkronan. Grym kvinna med en grym rumpa. Jäkligt snygg rygg också din korsrygg ser farligt stark ut smile5.gif

Får du inte vara ifred på toan på ditt jobb?? Vad är det för arbetsplats du är på egentligen?
    Hahaha..jag vet sen innan vad du gillar  
    De ska alltid vara med och trängas på toan, det blir lite för mycket ibland..hahaha
    Tack så mycket och detsamma losten  
    Ser att du kommit loss från kristallkronan  
  • ÄngDal

Reprisbilder på en riktigt grym stjärt kan du köra när du vill...jisses så välformad rumpa fröken har... Tungan ute
  • ÄngDal
    ensamärstark skrev 2014-10-06 08:20:54 följande:

Godmorgon

Morgonstjärnan är ju ett annat namn för Venus, vilket är väldigt passande i det här fallet... Glad
  • Anonym (Dumspirospero)
    ÄngDal skrev 2014-10-06 12:30:20 följande:
    Reprisbilder på en riktigt grym stjärt kan du köra när du vill...jisses så välformad rumpa fröken har... Tungan ute
    Hahaha...tack så mycket