studentbruttan29 skrev 2013-04-04 16:19:33 följande:
Jag är dock inte student längre, nu är jag utbildad lärare och fröken vill ge dig lite smisk..eller ska det vara tvärtom kanske? =))
Haha hoppsan!! Du verkar sträng. Så vad har du att lära mig som du tror att jag inte redan vet?? Det kan ju vara svårt att veta vem det blir som åker på smisk i ett sånt här sammanhang... Det är förmodligen det fysiska som avgör fröken...
Haha hoppsan!! Du verkar sträng. Så vad har du att lära mig som du tror att jag inte redan vet?? Det kan ju vara svårt att veta vem det blir som åker på smisk i ett sånt här sammanhang... Det är förmodligen det fysiska som avgör fröken...
Sträng. Jag? =)) Kanske fröken kan få en paus och bara få uppleva ren kunskap så där på rak..arm..eller kuk..
Är det här du är Noel, och hittar fler beundrare? Vi får snart bygga ut vårt harem!
Ja men vad förväntar du dig händer om ni lämnar mig ensam här i över en timme?? Blev ju alldeles uttråkad. Men nu är livet roligt igen ...och det blev ju ännu bättre av att se att du hittat tillbaks....
studentbruttan29 skrev 2013-04-04 16:27:42 följande:
Har hört att man ska vara rak och ärlig mot män. =)
Ja, kommunikation kommer ju från latinets "communicare", som betyder "att göra gemensamt". Det underlättar om man är tydlig. Särskilt mot män - som kan ha svårt att uppfatta undertexter ;)
Ja men vad förväntar du dig händer om ni lämnar mig ensam här i över en timme?? Blev ju alldeles uttråkad. Men nu är livet roligt igen ...och det blev ju ännu bättre av att se att du hittat tillbaks....
Tyvärr.. behövs mer än lite fjäsk idag för att komma till, känner mig ganska dumpad.. faktisk.
Sen har du redan så fullt upp här, och du vet att jag inte delar med mig.. mer än i vissa fall... ;)