• lotus1301

Helkroppstråden

Lutar mig tillbaks och njuter av att se hur NOEL ska klara sig undan denna gång Flört.
  • NOEL75
    studentbruttan29 skrev 2013-04-04 16:29:16 följande:
    Sträng. Jag?  =))   Kanske fröken kan få en paus och bara få uppleva ren kunskap så där på rak..arm..eller kuk..  Skrattande
    Ehhm... lärde ni er att man skall vara rak och ärlig mot män på lärarhögskolan, så måste jag säga att du får ett MVG från mig i kursen "Konsten att kommunicera med män". Tycker absolut att fröken förtjänar en liten kukpaus. Jag som trodde att du bara var ute efter lite oskyldigt smisk. Nu kryper det alltså fram. Alltid skall man bli utnyttjad som man!!
  • Big Bob
    lotus1301 skrev 2013-04-04 16:35:12 följande:

Lutar mig tillbaks och njuter av att se hur NOEL ska klara sig undan denna gång Flört.
    Får man lägga sig intill och njuta tillsammans med dig? Hjälper gärna till med din njutning om du vill
  • NOEL75
    Amys skrev 2013-04-04 16:32:21 följande:
    Är det så du är "klädd" nu när du kommer hit?Flört
    Självklart är det så!! Åker aldrig iväg någonstans utan en rejäl retushering över mitt skrev. (Välformulerad kanske kan hjälpa mig med stavningen på retuschering?) Hoppas du vet hur man tar bort det. Kanske ctrl+z funkar... Vi skall nog lösa det också
    pink dolly skrev 2013-04-04 16:32:54 följande:

Tyvärr.. behövs mer än lite fjäsk idag för att komma till, känner mig ganska dumpad.. faktisk. Oskyldig
    Dumpad?? Neej..det är du inte alls. Jag är ju på väg till dig.....också...ju... Du vet hur det är med Ulvar ju..de är lite ostyriga ibland...Men jag har ett gott hjärta Oskyldig
    pink dolly skrev 2013-04-04 16:34:02 följande:

Sen har du redan så fullt upp här, och du vet att jag inte delar med mig.. mer än i vissa fall... ;)
    Du som alltid brukar vara så lätt att ha att göra med Dolly.. Vi kanske skulle prova parterapi...Hmm eller gruppterapi kanske skulle passa bättre i den situation jag hamnat i här nu...
    lotus1301 skrev 2013-04-04 16:35:12 följande:

Det ser bra ut Lotus!!! Du är en klok skönhet... Något tips på hur jag skall hantera den uppkommna situationen? Ser i spegeln att jag börjar få stress eksem i ansiktet... Det kanske hjälper på sitt egna magiska vis...

• lotus1301
    NOEL75 skrev 2013-04-04 16:43:35 följande:
    Självklart är det så!! Åker aldrig iväg någonstans utan en rejäl retushering över mitt skrev. (Välformulerad kanske kan hjälpa mig med stavningen på retuschering?) Hoppas du vet hur man tar bort det. Kanske ctrl+z funkar... Vi skall nog lösa det också

Dumpad?? Neej..det är du inte alls. Jag är ju på väg till dig.....också...ju... Du vet hur det är med Ulvar ju..de är lite ostyriga ibland...Men jag har ett gott hjärta Oskyldig
    Du som alltid brukar vara så lätt att ha att göra med Dolly.. Vi kanske skulle prova parterapi...Hmm eller gruppterapi kanske skulle passa bättre i den situation jag hamnat i här nu...
    Det ser bra ut Lotus!!! Du är en klok skönhet... Något tips på hur jag skall hantera den uppkommna situationen? Ser i spegeln att jag börjar få stress eksem i ansiktet... Det kanske hjälper på sitt egna magiska vis...

Åhh NOEL att du aldrig lär dig Drömmer. Nej du... denna gång får du klara dig själv och glöm att jag kommer hjälpa dig att smörja in de där utslagen Foten i munnen.
  • pink  dolly
    NOEL75 skrev 2013-04-04 16:43:35 följande:

Jag är lätt att ha att göra med men även en sexslav kan ställa krav ibland {#emotions_dlg.djavulsk} 
  • NOEL75
    lotus1301 skrev 2013-04-04 16:46:39 följande:
    Åhh NOEL att du aldrig lär dig Drömmer. Nej du... denna gång får du klara dig själv och glöm att jag kommer hjälpa dig att smörja in de där utslagen Foten i munnen.
    Lär mig vad?? Du måste ju berätta vad jag behöver lära mig för att jag skall kunna lära mig det?? Oskyldig  Smörja in utslagen?? Med vadå? Har du någon speciell kräm för det?
  • Big Bob
    NOEL75 skrev 2013-04-04 16:53:04 följande:
    Lär mig vad?? Du måste ju berätta vad jag behöver lära mig för att jag skall kunna lära mig det?? Oskyldig  Smörja in utslagen?? Med vadå? Har du någon speciell kräm för det?

Jag ger dig gärna en laddning med kräm i ansiktet om du vill ha ;)
  • lotus1301
    Big Bob skrev 2013-04-04 17:05:30 följande:

Jag ger dig gärna en laddning med kräm i ansiktet om du vill ha ;)
    Haha Bob........ bara älskar dina generösa erbjudanden Skål. NOEL skulle vara dum om han inte nappade Skrattande.
  • Big Bob
    lotus1301 skrev 2013-04-04 17:06:39 följande:
    Haha Bob........ bara älskar dina generösa erbjudanden Skål. NOEL skulle vara dum om han inte nappade Skrattande.
    Om inte NOEL vill ha så kanske deet finns någon annan som är sugen?
Svar på tråden Helkroppstråden