Amys skrev 2013-04-04 16:32:21 följande:
Är det så du är "klädd" nu när du kommer hit?

Självklart är det så!! Åker aldrig iväg någonstans utan en rejäl retushering över mitt skrev. (Välformulerad kanske kan hjälpa mig med stavningen på retuschering?) Hoppas du vet hur man tar bort det. Kanske ctrl+z funkar... Vi skall nog lösa det också

pink dolly skrev 2013-04-04 16:32:54 följande:
Tyvärr.. behövs mer än lite fjäsk idag för att komma till, känner mig ganska dumpad.. faktisk.

Dumpad?? Neej..det är du inte alls. Jag är ju på väg till dig.....också...ju... Du vet hur det är med Ulvar ju..de är lite ostyriga ibland...Men jag har ett gott hjärta

pink dolly skrev 2013-04-04 16:34:02 följande:
Sen har du redan så fullt upp här, och du vet att jag inte delar med mig.. mer än i vissa fall... ;)
Du som alltid brukar vara så lätt att ha att göra med Dolly.. Vi kanske skulle prova parterapi...Hmm eller gruppterapi kanske skulle passa bättre i den situation jag hamnat i här nu...
lotus1301 skrev 2013-04-04 16:35:12 följande:
Lutar mig tillbaks och njuter av att se hur NOEL ska klara sig undan denna gång

.
Det ser bra ut Lotus!!! Du är en klok skönhet... Något tips på hur jag skall hantera den uppkommna situationen? Ser i spegeln att jag börjar få stress eksem i ansiktet... Det kanske hjälper på sitt egna magiska vis...