• Anonym (Takfläkt)

Helkroppstråden

Anonym (Lurkern) skrev 2014-12-03 19:43:58 följande:
    Sjuk? Framstupa sidoläge?! Tränar överlevnad?
  • kanalltidblibättre
    Anonym (Lurkerfia) skrev 2014-12-03 21:08:21 följande:
    Tack för att du kallar min rumpa för "öken", Borkason.
    Haha!
  • Fröken36
    villaste skrev 2014-12-03 19:18:07 följande:
    Mina bilder hamnar mest privat nu för tiden

/ nyvaken
    Du måste tagit död på JTP eftersom han försvann den stackaren (eller lyckosten, jag har inte bestämt mig ännu). Solig
    I just have a friendly pussy
  • Anonym (Lurkerfia)
    Pillare skrev 2014-12-03 21:13:27 följande:

[quote=74437901][quote-nick]Anonym (Lurkern) skrev 2014-12-03 19:43:58 följande:[/quote-nick]

Ah, fin kvällsrumpa, Lurkern. smile1.gif[/quote]Tack, Pillare!
  • villaste
    Fröken36 skrev 2014-12-03 21:27:20 följande:
    Du måste tagit död på JTP eftersom han försvann den stackaren (eller lyckosten, jag har inte bestämt mig ännu). Solig
    Haha han verkade nöjd å glad iaf

Tyckte även att på bilden han la upp senast så ser man hans fina leende
  • Fröken36
    villaste skrev 2014-12-03 21:36:23 följande:
    Haha han verkade nöjd å glad iaf

Tyckte även att på bilden han la upp senast så ser man hans fina leende
    Hade leendet varit bredare än vad det var så hade hans nya namn fått bliv "The Joker".  Solig
  • villaste
    Fröken36 skrev 2014-12-03 21:41:08 följande:
    Hade leendet varit bredare än vad det var så hade hans nya namn fått bliv "The Joker".  Solig
    Ev så var mitt leende aningen bredare.. Eller nåt.. Väldigt nöjt leende iaf
  • villaste
    Fröken36 skrev 2014-12-03 21:41:08 följande:
    Ev så var mitt leende aningen bredare.. Eller nåt.. Väldigt nöjt leende iaf
  • Anonym (NT)

Nu måste jag vara lite personlig och gå off topic en stund. Men vi är väl kompisar på sätt och vis så jag hoppas det går bra.

Jag har för några timmar sedan fått veta att mitt ex har börjat dejta tjejen han pratade med bakom min rygg (och ljög om), och som han påstod att han inte hade något intresse för. Jag har ännu inte läkt så pass mycket efter vårt uppbrott för att detta ska gå obemärkt förbi.

Så idag är ingen bra dag och det blir ingen ny bild till julkalendern. Om ni vill ha en repris till lucka 3 så bara say the word. Puss

• Dickie Simpkins
    Anonym (NT) skrev 2014-12-03 22:01:42 följande:

Nu måste jag vara lite personlig och gå off topic en stund. Men vi är väl kompisar på sätt och vis så jag hoppas det går bra.

Jag har för några timmar sedan fått veta att mitt ex har börjat dejta tjejen han pratade med bakom min rygg (och ljög om), och som han påstod att han inte hade något intresse för. Jag har ännu inte läkt så pass mycket efter vårt uppbrott för att detta ska gå obemärkt förbi.

Så idag är ingen bra dag och det blir ingen ny bild till julkalendern. Om ni vill ha en repris till lucka 3 så bara say the word. Puss

Vem dejtar du själv nu?