• Fröken36

Helkroppstråden

Anonym (NT) skrev 2014-12-03 22:01:42 följande:

Nu måste jag vara lite personlig och gå off topic en stund. Men vi är väl kompisar på sätt och vis så jag hoppas det går bra.

Jag har för några timmar sedan fått veta att mitt ex har börjat dejta tjejen han pratade med bakom min rygg (och ljög om), och som han påstod att han inte hade något intresse för. Jag har ännu inte läkt så pass mycket efter vårt uppbrott för att detta ska gå obemärkt förbi.

Så idag är ingen bra dag och det blir ingen ny bild till julkalendern. Om ni vill ha en repris till lucka 3 så bara say the word. Puss

Hjärta  Ta din tid istället och det är inte fel att strunta i detta för att få ha dina tankar för dig själv. Du är värd att vänta på sötnos. Kram från fröken L Hjärta
  • Anonym (NT)
    Dickie Simpkins skrev 2014-12-03 22:06:49 följande:
    Vem dejtar du själv nu?
    Jag dejtar ingen. Och det tänker jag inte göra så länge jag inte är redo för det.
  • Anonym (NT)
    Fröken36 skrev 2014-12-03 22:08:17 följande:
    Hjärta  Ta din tid istället och det är inte fel att strunta i detta för att få ha dina tankar för dig själv. Du är värd att vänta på sötnos. Kram från fröken L Hjärta
    Tack snälla du, det värmer Hjärta
  • Aros02

Inte behöver du vara plikttrogen och visa den här tråden lojalitet om du inte är i balans NT!

• Aros02

Hörru Kanalltidblibättre! Varför har du valt det nicket??

Måste säga att det ser lite märkligt ut i just den här tråden när du ger nån vacker kvinna en komplimang med ditt nick som rubrik, "Kanalltidblibättre"!!

Är du aldrig nöjd?? :)

• Anonym (Gasten)
    Anonym (Lurkerfia) skrev 2014-12-03 21:08:21 följande:
    Tack för att du kallar min rumpa för "öken", Borkason.
    Ökenräv har man ju hört talas om, men ökenröv den var ny. Va glad för att du är unik ;)
  • Aros02
    villaste skrev 2014-12-03 19:18:07 följande:

Mina bilder hamnar mest privat nu för tiden

/ nyvaken

Jahaja! Tänk solidariskt nu nyvaken, flera personer borde vara viktigare än en enda!..

Du felprioriterar mao!
  • kanalltidblibättre
    Aros02 skrev 2014-12-03 22:53:55 följande:

Hörru Kanalltidblibättre! Varför har du valt det nicket??

Måste säga att det ser lite märkligt ut i just den här tråden när du ger nån vacker kvinna en komplimang med ditt nick som rubrik, "Kanalltidblibättre"!!

Är du aldrig nöjd?? :)

Haha :)
  • kanalltidblibättre

Nu måste jag vara lite personlig och gå off topic en stund. Men vi är väl kompisar på sätt och vis så jag hoppas det går bra.

Jag har för några timmar sedan fått veta att mitt ex har börjat dejta tjejen han pratade med bakom min rygg (och ljög om), och som han påstod att han inte hade något intresse för. Jag har ännu inte läkt så pass mycket efter vårt uppbrott för att detta ska gå obemärkt förbi.

Så idag är ingen bra dag och det blir ingen ny bild till julkalendern. Om ni vill ha en repris till lucka 3 så bara say the word. Puss

Jobbigt för dig. Men det går över. Hoppas du kan sova bra ändå. :)
  • Tom Araya

Behöver du vara lite "off" så kan man väl kalla det needful things. Flört
    Ta hand om dig och jag hoppas det reder sig för dig.Solig
    KramarNalle