• Anonym (Ny i tråden)

Helkroppstråden

Anonym (89a) skrev 2014-12-04 10:31:36 följande:

Nu har jag inte kommenterat dina bilder, eller själv lagt upp något på ett bra tag men tittar in ibland. 
    Jag känner verkligen igen mig i det du skriver, jag är inte smal nånstans och försöker nå min forna kropp och därför lägger inte jag upp bilder mer.  

Men du, du ÄR jättefin som du är tycker jag! Personligen så föredrar jag former framför pinnsmalt och du har riktigt fina former tycker jag. Glad

Vet hur hård man kan vara mot sig själv är ju alltid svårast att tycka att man är snygg själv. 
    Men tro mig, du är väldigt fin, är bevisligen inte bara jag härinne som gillar dina bilder. Ser gärna mer av dig, om du skulle bestämma dig för att stanna kvar. 

Ta hand om dig!

/Tjej 25 år. 

Tyvärr har jag inte sett dina bilder, synd. Tråkigt att du inte heller lägger in fler bilder.

Tack för dina fina ord. De värmer :)

Om du lägger in bilder på dig så vågar kanske jag oxå göra det igen :)

Ta hand om dig också :)

Kram
  • Anonym (Ny i tråden)
    Cyanide84 skrev 2014-12-04 10:46:14 följande:
    Denne kille gillar dig skall du veta.;) fantastiskt snygg och verkligen nått man gillar. :)
    Tack och kram :)

Nu ska inte jag hålla på och uppehålla tråden med massa text ;)

Så in med bilder nu :)

Ha det så bra allihopa och kram på er :)
  • Pillare
    Anonym (Ny i tråden) skrev 2014-12-04 16:33:44 följande:

Tyvärr har jag inte sett dina bilder, synd. Tråkigt att du inte heller lägger in fler bilder.

Kram

Jag har sett hennes bilder och jag tycker hon är jättefin.
  • jögga06
    Anonym (Clementin) skrev 2014-12-04 16:32:08 följande:

Här får ni en bild, känner mig givmild nu i juletider ;)

fin liten rumpa!
  • Zack
    villaste skrev 2014-12-04 15:06:45 följande:
    Fast det stämmer inte... De som får mest kommentarer är de som har "lite kött på benen" om man säger så...

Jag är mer åt det smalare hållet och får inte alls så mycket kommentarer som de rundare.. Men det spelar ingen roll, för alla har olika preferenser. Dock ska man inte hänga i tråden om man är missnöjd och vill ha bekräftelse eftersom det kan bli fel om man inte får det. Jag bryr mig inte om ifall nån har kommenterat min bild, eftersom det roliga är att posta och lägga upp bilder.

Sen beror mycket på när man postar sin bild, vilka som är inloggade just då, vilka kommentarer man får smile1.gif
    Ja om jag är inloggad när du lägger upp bilder så blir det i vart fall långa utläggningar om hur sjukt sexig du är toppat med sexuella anspelningar ;)
  • Fröken36
    Anonym (Ny i tråden) skrev 2014-12-04 14:51:34 följande:

Jag kan berätta varför jag inte lagt in fler bilder.

För sex månader sen fick jag barn. Så min kropp är inte så som jag vill att den vara. Den ser inte ut som innan men jag jobbar på det och tränar och jag hoppas få det resultat jag vill ha.

Efter att ha lagt in bilder här under några dagar märkte jag vilka bilder som kommenterades mest och det var ju på smala och smärta tjejer, precis så som jag inte ser ut. Jag är redan missnöjd med min kropp och behöver inte må sämre så jag har beslutat för att inte lägga ut fler nu.

Jag är väldigt glad för de positiva kommentarer jag fick. De värmde :)

Var rädd om er :)

Det kan jag då rakt inte hålla med om. Jag är inte smal på en enda prick på kroppen min men får väldigt mycket uppmärksamhet både här och privat.

Dessutom så är din kropp väldigt sexig och tilltalande så posta gärna fler bilder. Vi är många som uppskattar dem (även vi som är tjejer). 

Puss 
    I just have a friendly pussy
  • Fröken36

Som sagt, inte speciellt trådsmal men jag är glad ändå eftersom livet blir vad man gör det till. Hjärta

En liten repris. Jobbar så mycket så jag
    varken hinner eller orkar ta nya bilder.

I just have a friendly pussy
  • Aros02

Neej, inte bara smala tjejer här!!

Det är paletten av olika kroppstyper som är vackert här!

• Anonym (89a)

Lägger upp en bild nu, (Ny i tråden) Oskyldig

Anonym (Ny i tråden) skrev 2014-12-04 16:33:44 följande:

Kram

• Anonym (Gasten)
    Aros02 skrev 2014-12-04 17:09:31 följande:

Neej, inte bara smala tjejer här!!

Det är paletten av olika kroppstyper som är vackert här!

Ökenrövar vill vi ha. Smala eller tjocka spelar ingen roll.