• Anonym (?? 4)
    Bogdanburek skrev 2014-12-04 00:08:47 följande:
    Är det en gåta?
    Jag tror du porrsurfar på datorn? 
  • Bogdanburek
    Anonym (?? 4) skrev 2014-12-04 00:19:05 följande:
    Är det en gåta?
    Jag tror du porrsurfar på datorn? 
    Hahah där har du tyvärr fel :) Sorry för dubbelpost..
  • Pillare
    Anonym (NT) skrev 2014-12-03 22:01:42 följande:

Nu måste jag vara lite personlig och gå off topic en stund. Men vi är väl kompisar på sätt och vis så jag hoppas det går bra.

Jag har för några timmar sedan fått veta att mitt ex har börjat dejta tjejen han pratade med bakom min rygg (och ljög om), och som han påstod att han inte hade något intresse för. Jag har ännu inte läkt så pass mycket efter vårt uppbrott för att detta ska gå obemärkt förbi.

Så idag är ingen bra dag och det blir ingen ny bild till julkalendern. Om ni vill ha en repris till lucka 3 så bara say the word. Puss

Kram.
  • straight arrow
    Anonym (NT) skrev 2014-12-03 22:01:42 följande:

Nu måste jag vara lite personlig och gå off topic en stund. Men vi är väl kompisar på sätt och vis så jag hoppas det går bra.

Jag har för några timmar sedan fått veta att mitt ex har börjat dejta tjejen han pratade med bakom min rygg (och ljög om), och som han påstod att han inte hade något intresse för. Jag har ännu inte läkt så pass mycket efter vårt uppbrott för att detta ska gå obemärkt förbi.

Så idag är ingen bra dag och det blir ingen ny bild till julkalendern. Om ni vill ha en repris till lucka 3 så bara say the word. Puss

Tråkigt, sånt är aldrig roligt att få veta. Kram på dig.
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • straight arrow

God morgon!

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Aros02
    straight arrow skrev 2014-12-04 08:10:36 följande:

God morgon!

Gomorron Pilen!

Var e alla, är de hos dig?
  • Anonym (:) 6)
    Aros02 skrev 2014-12-04 09:55:45 följande:
    Gomorron Pilen! Var e alla, är de hos dig?

Det skulle inte förvåna mig! :)
  • straight arrow
    Aros02 skrev 2014-12-04 09:55:45 följande:

Gomorron Pilen!

Var e alla, är de hos dig?

Anonym (:) 6) skrev 2014-12-04 11:26:15 följande:

Det skulle inte förvåna mig! :)

Haha! Det kan jag ju drömma om...