• Anonym (Ny i tråden)

Helkroppstråden

Cyanide84 skrev 2014-12-04 10:04:08 följande:
    Det hoppas jag. Det är du verkligen inte, 6 år är lika med noll. :)

Vad kul ett stort grattis i efterskott.!! O inte har jag någon present. :(
    Tack :) Förlåt för det där med presenten. Den kanske kommer ;)
  • Pillare
    Anonym (Ny i tråden) skrev 2014-12-04 14:51:34 följande:

Jag kan berätta varför jag inte lagt in fler bilder.

För sex månader sen fick jag barn. Så min kropp är inte så som jag vill att den vara. Den ser inte ut som innan men jag jobbar på det och tränar och jag hoppas få det resultat jag vill ha.

Efter att ha lagt in bilder här under några dagar märkte jag vilka bilder som kommenterades mest och det var ju på smala och smärta tjejer, precis så som jag inte ser ut. Jag är redan missnöjd med min kropp och behöver inte må sämre så jag har beslutat för att inte lägga ut fler nu.

Jag är väldigt glad för de positiva kommentarer jag fick. De värmde :)

Var rädd om er :)

De smalare (tjejer och killar) får visst mest uppmärksamhet, men glöm inte att många av dem har varit här länge så man.kanske känner sig lite 'närmare' till dem.

Det finns visst många killar här som gillar din kropp, som du har väl märkt. Jag bland dem. Så snälla, gå inte. Jag vill inte att bara en sorts kvinnor ska dominera tråden.
  • Cyanide84
    Anonym (Ny i tråden) skrev 2014-12-04 15:08:06 följande:

Tack :) Förlåt för det där med presenten. Den kanske kommer ;)

Vem vet vad som kan komma att dyka upp. Men klart du ska ha någon form av present. ;)
  • Påven Johanna
    Wally skrev 2014-12-04 15:04:13 följande:

Lite dusch innan hemgång?

Du ser väldigt ren och oskyldig ut. 5 bikter av 5 möjliga från Vatikanstatens jury. 
  • Anonym (89a)

För sex månader sen fick jag barn. Så min kropp är inte så som jag vill att den vara. Den ser inte ut som innan men jag jobbar på det och tränar och jag hoppas få det resultat jag vill ha.

Efter att ha lagt in bilder här under några dagar märkte jag vilka bilder som kommenterades mest och det var ju på smala och smärta tjejer, precis så som jag inte ser ut. Jag är redan missnöjd med min kropp och behöver inte må sämre så jag har beslutat för att inte lägga ut fler nu.

Nu har jag inte kommenterat dina bilder, eller själv lagt upp något på ett bra tag men tittar in ibland. 
    Jag känner verkligen igen mig i det du skriver, jag är inte smal nånstans och försöker nå min forna kropp och därför lägger inte jag upp bilder mer.  

Men du, du ÄR jättefin som du är tycker jag! Personligen så föredrar jag former framför pinnsmalt och du har riktigt fina former tycker jag. Glad

Vet hur hård man kan vara mot sig själv är ju alltid svårast att tycka att man är snygg själv. 
    Men tro mig, du är väldigt fin, är bevisligen inte bara jag härinne som gillar dina bilder. Ser gärna mer av dig, om du skulle bestämma dig för att stanna kvar. 

Ta hand om dig!

/Tjej 25 år. 

• Anonym (Ny i tråden)
    Pillare skrev 2014-12-04 10:08:38 följande:
    De smalare (tjejer och killar) får visst mest uppmärksamhet, men glöm inte att många av dem har varit här länge så man.kanske känner sig lite 'närmare' till dem.

Det finns visst många killar här som gillar din kropp, som du har väl märkt. Jag bland dem. Så snälla, gå inte. Jag vill inte att bara en sorts kvinnor ska dominera tråden. smile1.gif
    Jo, så är det ju tyvärr. Att de smalare får mer uppmärksamhet. Smaken är ju som baken, delad och alla får ju självklart tycka som de vill. Men lite trist är det ju ändå. Det är därför jag inte vill lägga in fler bilder. Jag vill ju att det som visas här är sånt som tjejerna och killarna gillar :)

Tack för din ord :)

Kram
  • Pillare
    Anonym (89a) skrev 2014-12-04 15:31:36 följande:

Nu har jag inte kommenterat dina bilder, eller själv lagt upp något på ett bra tag men tittar in ibland. 

Jag känner verkligen igen mig i det du skriver, jag är inte smal nånstans och försöker nå min forna kropp och därför lägger inte jag upp bilder mer.  

Men du, du ÄR jättefin som du är tycker jag! Personligen så föredrar jag former framför pinnsmalt och du har riktigt fina former tycker jag. 

Vet hur hård man kan vara mot sig själv är ju alltid svårast att tycka att man är snygg själv. 

Men tro mig, du är väldigt fin, är bevisligen inte bara jag härinne som gillar dina bilder. Ser gärna mer av dig, om du skulle bestämma dig för att stanna kvar. 

Ta hand om dig!

/Tjej 25 år. 

Själv tycker jag att ni är fina bägge två.
  • straight arrow

Dina bilder har varit väldigt fina och uppskattade av många! 
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • Cyanide84
    Anonym (Ny i tråden) skrev 2014-12-04 15:44:21 följande:

Jo, så är det ju tyvärr. Att de smalare får mer uppmärksamhet. Smaken är ju som baken, delad och alla får ju självklart tycka som de vill. Men lite trist är det ju ändå. Det är därför jag inte vill lägga in fler bilder. Jag vill ju att det som visas här är sånt som tjejerna och killarna gillar :)

Tack för din ord :)

Kram

Denne kille gillar dig skall du veta.;) fantastiskt snygg och verkligen nått man gillar. :)
  • Anonym (Clementin)

Här får ni en bild, känner mig givmild nu i juletider ;)