• Fröken36

Helkroppstråden

Aros02 skrev 2014-12-09 20:58:21 följande:
    nä på den ena står det 1 å på den andra står det 2. 1 å 2 e inte samma!
    Ingen som sa att det är samma, nu pratar vi om ordet "identiska".  Solig
    I just have a friendly pussy
  • Adam018
    Anonym (Lurkerfia) skrev 2014-12-08 19:56:51 följande:
    Haha, svårt att åstadkomma när både du och jag är anonyma. smile5.gif
  • Aros02
    Fröken36 skrev 2014-12-09 21:05:28 följande:
    Ingen som sa att det är samma, nu pratar vi om ordet "identiska".  Solig
    siffran 1 och siffran 2 e inte identiska Fröken!
  • Aros02
    Fröken36 skrev 2014-12-09 19:58:14 följande:
    Ojoj, då har du fyllt snart 80 GB då eller? Varje tutte på mig är ju ca 5 GB. 

Skicka den bilden du snackade om sen då, du vet var. Puss Kyss
    Vetifan hur man ska hitta den dära bilden! Verkar va ett jobb för en arkivråtta inte en teknisk idiot som jag! Rynkar på näsan

Jaha glömde jag säga Puss? Kyss
  • Fröken36
    Aros02 skrev 2014-12-09 21:11:59 följande:
    siffran 1 och siffran 2 e inte identiska Fröken!
    Nej, men nu pratade vi om mina bröst.
    I just have a friendly pussy
  • Aros02
    Fröken36 skrev 2014-12-09 21:37:00 följande:
    Nej, men nu pratade vi om mina bröst.
    jaha pratar vi om dina bröst??? Det gör jag mer än gärna Fröken!
  • Tom Araya
    Anonym (WOW 4) skrev 2014-12-09 14:17:56 följande:
    Jag har ju svårt att förstå hur man kan bli "glad" över en komplimang från män som tycker att ALLA tjejer som vågar visa sig är snygga. Räcker ju att man har en rumpa och bröst. Det är ju mer synd om männen i tråden. De får ju ofta inte en enda kommentar, inte ens från tjejerna som "kräver" komplimanger.
    Varför skulle värdet i kommentarer ligga i hur många som får dem?

Om alla kvinnor är vackra i olika grad (det är de förvisso inte, men alla här i alla fall) så är det på sin plats att kommentera utefter det.

Jag tror det finns ett värde i att få uppleva att fler och inte minst dem själva är vackra i andras ögon, istället för det fåtal man annars tänker sig.
  • Anonym (Lurkerfia)
    Adam018 skrev 2014-12-09 00:59:46 följande:
    trodde du va listig men jag kanske hade feel :P
    Haha, intelligent är jag, listig not so much.
  • Anonym (Tragisk)

Jag hade jätte gärna velat lägga upp en bild på mig här om jag inte hade varit så hjärntvättad om vad som är attraktivt och inte. Än sålänge är det bara min tjej som tycker jag är attraktiv men jag hatar min kropp. Jag är inte alls i närheten av ett sex-pack och snygga ryggmuskler.

• Anonym (pillllan)
    Anonym (Tragisk) skrev 2014-12-09 23:29:03 följande:
    Jag hade jätte gärna velat lägga upp en bild på mig här om jag inte hade varit så hjärntvättad om vad som är attraktivt och inte. Än sålänge är det bara min tjej som tycker jag är attraktiv men jag hatar min kropp. Jag är inte alls i närheten av ett sex-pack och snygga ryggmuskler.
    I mina ögon behöver man absolut inge sexpack och ryggmuskler! Att vara attraktiv handlar oftast inte på kroppsbyggnaden och muskler, det är så mycket annat som spelar in! Om din tjej säger att du är attraktiv så är du det i hennes ögon, alla är vi olika och alla gillar vi olika och tur fan för det