• Anonym (Tragisk)

Helkroppstråden

Anonym (pillllan) skrev 2014-12-09 23:42:46 följande:
    I mina ögon behöver man absolut inge sexpack och ryggmuskler! Att vara attraktiv handlar oftast inte på kroppsbyggnaden och muskler, det är så mycket annat som spelar in! Om din tjej säger att du är attraktiv så är du det i hennes ögon, alla är vi olika och alla gillar vi olika och tur fan för det  
    Men det är det att jag har sånt otroligt lågt självförtroende, ser ner på mig själv hela tiden och är nog den största pessimisten i Norrland! Så jag har svårt att fatta att folk kan se mig som attraktiv..
  • Anonym (pillllan)
    Anonym (Tragisk) skrev 2014-12-09 23:49:32 följande:
    Men det är det att jag har sånt otroligt lågt självförtroende, ser ner på mig själv hela tiden och är nog den största pessimisten i Norrland! Så jag har svårt att fatta att folk kan se mig som attraktiv..
    Men så var jag också tills jag insåg att det finns så mycket annat att lägga dom tankarna på...så nu känner jag att om nån vill ha mig så får dom ta mig precis som jag är, för jag kommer då inte att ändra på mig...så försök att se dig på ett bra sätt istället
  • Pillare
    Anonym (pillllan) skrev 2014-12-09 23:42:46 följande:

I mina ögon behöver man absolut inge sexpack och ryggmuskler! Att vara attraktiv handlar oftast inte på kroppsbyggnaden och muskler, det är så mycket annat som spelar in! Om din tjej säger att du är attraktiv så är du det i hennes ögon, alla är vi olika och alla gillar vi olika och tur fan för det  

Yes!
  • Anonym (Tragisk)

Jadu.. Men när man ser de bilder killar lägger upp här har jag bara sett de med sexpack, ja hunkar.. Och det är ju mer uppskattat än bilder som jag skulle kunna lägga upp här.

• Aros02
    Anonym (Tragisk) skrev 2014-12-09 23:49:32 följande:

Att bli bra på att ge komplimanger innefattar naturligtvis att bli bättre på att ge komplimanger till sig själv. Ärligt talat så är man dålig på det så blir det svårare att ge komplimanger till andra! Tänk på det min vän! :)
  • Aros02
    Anonym (NT) skrev 2014-12-09 18:57:55 följande:

Jag är inte sån som person att jag kan rycka på axlarna åt dumma kommentarer och inte säga något. Jag blir uppriktigt ledsen och hade inte kunnat hänga här överhuvudtaget om detta inte var en feelgood-tråd. Jag gör mitt bästa för att alltid vara snäll och trevlig mot folk, både online och irl. Så jag är inte van vid att folk beter sig så mot mig.

Du verkar leva i ett bra sammanhang Irl NT, men jag skulle ändå rekommendera dig att skaffa dig tjockare hud alternativt en mental rustning ute på nätet så att du lättare kan skaka av dig negativa kommentarer. Har sett och varit med om riktigt sjuka människor.. Det faktum att det här är en Feelgood tråd gör den tyvärr inte immun mot negativitet, dvs mot negativa människor och negativa kommentarer. Tvärtom så drar den till sig många såna. Lägger man upp bilder här så förlitar man sig på andras välvilja och gör sig väldigt sårbar. Det betyder att här finns väldigt många potentiella offer och de kan sniffa sig till var de ska slå för att få effekt. Att ta upp kampen mot sånt är meningslöst, bara att skaka av sig och gå vidare, tro mig, jag vet!..
  • Anonym (NT)

Skaffa tjockare hud? Varför inte säga till folk med dåligt självförtroende att skaffa bättre sådant med då när du ändå är igång? Skriv privat om du har något att säga istället, det här börjar bli löjligt.

Aros02 skrev 2014-12-10 04:48:28 följande:
    Du verkar leva i ett bra sammanhang Irl NT, men jag skulle ändå rekommendera dig att skaffa dig tjockare hud alternativt en mental rustning ute på nätet så att du lättare kan skaka av dig negativa kommentarer. Har sett och varit med om riktigt sjuka människor.. Det faktum att det här är en Feelgood tråd gör den tyvärr inte immun mot negativitet, dvs mot negativa människor och negativa kommentarer. Tvärtom så drar den till sig många såna. Lägger man upp bilder här så förlitar man sig på andras välvilja och gör sig väldigt sårbar. Det betyder att här finns väldigt många potentiella offer och de kan sniffa sig till var de ska slå för att få effekt. Att ta upp kampen mot sånt är meningslöst, bara att skaka av sig och gå vidare, tro mig, jag vet!..

• Aros02
    Anonym (NT) skrev 2014-12-10 07:07:00 följande:

Skaffa tjockare hud? Varför inte säga till folk med dåligt självförtroende att skaffa bättre sådant med då när du ändå är igång? Skriv privat om du har något att säga istället, det här börjar bli löjligt.

Å hur fa-an sla det gå tilö hade du tämkt, di e ju anonym för skutton gubbar!
  • ThomasA
    Anonym (Miss) skrev 2014-12-09 13:08:49 följande:

Ett litet bröst.

Åh herregud! Den finaste och sexigaste bild jag sett på länge! Vill smeka, smaka, kyssa!
    Puss heting!Tungan ute
  • Anonym (pillllan)
    Anonym (NT) skrev 2014-12-10 07:07:00 följande:
    Men NT det han menar är att postar man här, så får man ha i tanken att det finns idioter och att man ska kunna skaka av sig dom dåliga kommentarerna, du som är så vacker och får kommentarer på alla dina bilder borde vid det här laget se dig på ett vackert sätt och kunna skaka av dig en enstaka avundsjuk kommentar...
    Att vara ganska hårdhudad är tyvärr ett måste här...