Helkroppstråden

I mina ögon behöver man absolut inge sexpack och ryggmuskler! Att vara attraktiv handlar oftast inte på kroppsbyggnaden och muskler, det är så mycket annat som spelar in! Om din tjej säger att du är attraktiv så är du det i hennes ögon, alla är vi olika och alla gillar vi olika och tur fan för det
Jadu.. Men när man ser de bilder killar lägger upp här har jag bara sett de med sexpack, ja hunkar.. Och det är ju mer uppskattat än bilder som jag skulle kunna lägga upp här.
Men det är det att jag har sånt otroligt lågt självförtroende, ser ner på mig själv hela tiden och är nog den största pessimisten i Norrland! Så jag har svårt att fatta att folk kan se mig som attraktiv..
Jag är inte sån som person att jag kan rycka på axlarna åt dumma kommentarer och inte säga något. Jag blir uppriktigt ledsen och hade inte kunnat hänga här överhuvudtaget om detta inte var en feelgood-tråd. Jag gör mitt bästa för att alltid vara snäll och trevlig mot folk, både online och irl. Så jag är inte van vid att folk beter sig så mot mig.
Skaffa tjockare hud? Varför inte säga till folk med dåligt självförtroende att skaffa bättre sådant med då när du ändå är igång? Skriv privat om du har något att säga istället, det här börjar bli löjligt.
Skaffa tjockare hud? Varför inte säga till folk med dåligt självförtroende att skaffa bättre sådant med då när du ändå är igång? Skriv privat om du har något att säga istället, det här börjar bli löjligt.
Ett litet bröst.