• Anonym (NT)

Helkroppstråden

Fast nu spelar du ju bara dum!

Aros02 skrev 2014-12-10 08:12:56 följande:
    Å hur fa-an sla det gå tilö hade du tämkt, di e ju anonym för skutton gubbar!

• Anton Chigurh
    Anonym (Tragisk) skrev 2014-12-10 00:45:37 följande:
    Jadu.. Men när man ser de bilder killar lägger upp här har jag bara sett de med sexpack, ja hunkar..

Och det är ju mer uppskattat än bilder som jag skulle kunna lägga upp här.
    Du har fel, min gode vän, jag har sixpack, är vältränad, ser riktigt bra ut och det har hänt mer än en gång att jag lagt upp bild utan att få en enda kommentar, så nej, folk tittar på helheten (inte därmed sagt att det är fel på min personlighet, tvärtom...vad gäller personligheten. Det var lika bra att göra denna extranoteringen) så lägg upp din bild Mannen, skulle du bli utan kommentar går livet vidare, du är värd lika mycket för det, och, det finns GARANTERAT kvinnor som älskar just din kropp. 

Sen är jag ju en riktigt trevlig fan också, men det förmodar jag gäller dig med, Mannen...Glad

Kram //Anton
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (Tragisk)

Ja den här tråden har många fina bilder på vackra kvinnor till min morgon-onani!

• Anonym (Tragisk)
    Anton Chigurh skrev 2014-12-10 09:36:30 följande:

Du har fel, min gode vän, jag har sixpack, är vältränad, ser riktigt bra ut och det har hänt mer än en gång att jag lagt upp bild utan att få en enda kommentar, så nej, folk tittar på helheten (inte därmed sagt att det är fel på min personlighet, tvärtom...vad gäller personligheten. Det var lika bra att göra denna extranoteringen) så lägg upp din bild Mannen, skulle du bli utan kommentar går livet vidare, du är värd lika mycket för det, och, det finns GARANTERAT kvinnor som älskar just din kropp. 

Sen är jag ju en riktigt trevlig fan också, men det förmodar jag gäller dig med, Mannen...

Kram //Anton

Haha det vet jag inte men tack ^^
  • Anonym (NT)

Jag vet det. Men jag har fått höra så många gånger nu att jag inte ska ta åt mig, och att jag bara ska skaka av mig det, och andra versioner av samma meddelande. Och det är inte så lätt att bara göra, särskilt när det är mest det jag får höra, ihop med "fortsätt posta bilder" istället för få höra att idioterna har fel. Jag känner mig absolut vacker, och jag tar åt mig av komplimangerna jag får, däri ligger inte problemet. Jag mår inte dåligt över skiten jag fick i helgen. Nu känner jag mest att den här diskussionen gått lite långt :P

Anonym (pillllan) skrev 2014-12-10 08:56:45 följande:
    Men NT det han menar är att postar man här, så får man ha i tanken att det finns idioter och att man ska kunna skaka av sig dom dåliga kommentarerna, du som är så vacker och får kommentarer på alla dina bilder borde vid det här laget se dig på ett vackert sätt och kunna skaka av dig en enstaka avundsjuk kommentar... Att vara ganska hårdhudad är tyvärr ett måste här...

• Anonym (NT)

Den typen av kropp jag tycker är absolut snyggast har ännu inte synts till i denna tråd, kanske du besitter en sådan? Se så, visa nu ;)

Anonym (Tragisk) skrev 2014-12-10 09:39:19 följande:
    Haha det vet jag inte men tack ^^

• Påven Johanna

I dag vill jag se nakna män sittande i fåtöljer. De ska ha benen korsade nere vid anklarna och könet dolt av en uppslagen bok som ska vara skriven av deras favoritförfattare. Män som älskar miniatyrböcker får hitta på något sätt att undgå permanent avstängning. 

Ja, det var dagens dekret från den heliga stolens säte. 

• Mrs Okänd
    Påven Johanna skrev 2014-12-10 10:12:07 följande:
    I dag vill jag se nakna män sittande i fåtöljer. De ska ha benen korsade nere vid anklarna och könet dolt av en uppslagen bok som ska vara skriven av deras favoritförfattare. Män som älskar miniatyrböcker får hitta på något sätt att undgå permanent avstängning. 

Ja, det var dagens dekret från den heliga stolens säte. 

BRA initiativ. Sen gärna en utläggning med varför boken är bra. Jag behöver lite boktips.
  • Anton Chigurh
    Påven Johanna skrev 2014-12-09 07:22:51 följande:
    "Ja, du får komma hur många gånger du vill", svarar jag åt HjärtaCelineHjärta som inte verkar vara här. 
    Underbart Johanna....Solig jag älskar fan dig.....WetKiss.gif

Jag tycker nämligen om att att komma lite då och då......

Kram //Anton
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Aros02
    Anonym (pillllan) skrev 2014-12-10 08:56:45 följande:

Men NT det han menar är att postar man här, så får man ha i tanken att det finns idioter och att man ska kunna skaka av sig dom dåliga kommentarerna, du som är så vacker och får kommentarer på alla dina bilder borde vid det här laget se dig på ett vackert sätt och kunna skaka av dig en enstaka avundsjuk kommentar...

Att vara ganska hårdhudad är tyvärr ett måste här...

Det här var ju precis det jag menade pillllan! Tack för förtydligandet!