Inlägg från: Anonym (Kaponjär) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaponjär)

Helkroppstråden

goaskalice skrev 2014-08-11 00:14:06 följande:

Mina samlade rumpor

Rena rumpmedusan...gillar den i turkost allra bästa! Riktigt go den!

Apropå Meduza blev att tänka på denna låten av någon anledning när jag tänkte kolla tråden...

open.spotify.com/track/6pRaxFeQ15EXI4JLpZ5QTh
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Snuskig) skrev 2014-08-12 16:18:00 följande:

Halvsnuskig på jobbet:)

Spot on...är ibland bra att ha ett riktmärke ibland! Go mage!
  • Anonym (Kaponjär)
    NeedfulThings skrev 2014-08-12 18:36:06 följande:

Tisdagsmage!

Du är kort och gott himmelsk vacker! Du etsar inte dig fast på näthinnan utan på hjärnbarken och där blir du kvar...ja du är något du!
  • Anonym (Kaponjär)
    NeedfulThings skrev 2014-08-13 20:53:54 följande:

Vad sägs om en onsdags(strip)tease?

Bara öser med tusenlappar här över skärmen här...ta emot för fan....ja ta pengarna bara ...härligt din lilla hjärtetjuv! Sååååå jävla perfekt vacker....ghaaaa!
  • Anonym (Kaponjär)
    NeedfulThings skrev 2014-08-13 21:15:42 följande:

Pengar? Det vill jag inte ha några, jag är alldeles alldeles gratis

Åhhh...passar en snåljåp perfekt! Skrapar ihop dom och lägger tillbaka dom i sopsäcken!:-P
  • Anonym (Kaponjär)
    NeedfulThings skrev 2014-08-13 21:34:46 följande:

Snåljåp? Borde väl ändå vara jag som ska vara snål

Haha...nejdå det är jag faktiskt inte, men du ställde mig lite mot väggen så vad skulle jag svara? Jo jag gillar att ge...tycker du om att ta emot?
  • Anonym (Kaponjär)
    Beundrare skrev 2014-08-13 22:16:13 följande:
    Jag instämmer men jag har min favo...

Blir lite snett att ta det i sammanhanget faktiskt. Kul att du har en favorit men välj ett bättre tillfälle nästa gång att framföra det, utan att sprätta för hårt på din näsa så kan det faktiskt uppfattas som lite förminskade när det blir som ovan. Alla gör tankevurpor...har lite otur. Nu blev det en av dom gångarna!
  • Anonym (Kaponjär)
    Beundrare skrev 2014-08-13 23:11:32 följande:

Haha absolut! Jag försvarar mig med följande...Sitter med en smartphone och jämt och ständigt scrollas skärmen upp och ner pga popup reklamen vilket gjorde att jag inte uppmärksammade att jag kommenterade fel bild..

Härligt med reklam!
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Stjärtgosse) skrev 2014-08-13 23:23:03 följande:

Härligt Späck du har. Mycket glasswienerbröd? 

Du verkar vara en skitunge Stjätgosse...så tilltalar man väl inte en kvinna heller?

Skulle nog hellre sett att du skrev...så ljuvliga former du har, du verkar vara go att hålla om eller dyl...
  • Anonym (Kaponjär)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2014-08-13 23:38:04 följande:

Du verkar vara en skitunge Stjätgosse...så tilltalar man väl inte en kvinna heller?

Skulle nog hellre sett att du skrev...så ljuvliga former du har, du verkar vara go att hålla om eller dyl...

Stjärt*
Svar på tråden Helkroppstråden