Solstrålarna
CA5 jag läste att feber kan försena ÄL. Hade skyhög feber vid ÄL. Jag ska testa tidigast på sön om jag kan hålla mig. Köpte 5 stickor och 3 plasttester. Är det inget vill jag bara ha mensen nu. Börjar tro jag är skengravid.
CA5 jag läste att feber kan försena ÄL. Hade skyhög feber vid ÄL. Jag ska testa tidigast på sön om jag kan hålla mig. Köpte 5 stickor och 3 plasttester. Är det inget vill jag bara ha mensen nu. Börjar tro jag är skengravid.
Mensen verkar äntligen komma nu! Fick blod på pappret. Äntligen äntligen. Känns enbart skönt! Så här ska det fasen inte vara! Kommer ta paus från allt nu. Ska fokusera på mig själv. Kommer ha koll på ÄL men det är allt. Så här vill jag inte ha det mer. Detta är inte jag. Ville så gärna ha oktoberbebis men man styr inte över allt. Nya tag. Är lättad!
Herregud vad jag blöder nu. Klumpar som forsar ut i toan. Fy fan har fyllt en binda på 2 timmar. Jag är på dag 3 och behöver vanligtvis bara trosskydd. Har aldrig blött så här mkt. Visst lite klumpigt kan det vara men inte så här. Antar att jag fått tidigt mf.
beror nog på infektionen jag hade under ÄL.
Efter störtblödningar med klumpar och sånt tråkigt är det äntligen över! Det konstiga är att jag igår 2 dagar efter mens/mf tog slut fick jag kraftiga ÄL smärtor och trådiga flytningar. Det är väl en omöjlighet att ha ÄL så tätt? Jag har ju en 32-dagars cykel. Jaja vi mös på för säkerhets skull! Har aldrig varit med om något liknande. Orkar bara inte köpa ÄL tester och börja stressa upp mig över det också. Känner ju ÄL tydligt varje månad. Börjar jag kissa på ÄL test och sånt kommer hela kroppen komma i obalans. Blir att sexa regelbundet hela månaden. Men ärligt talat... Varannan dag. Vem fan orkar? Det är för mkt
Miss kaos det får bli var tredje dag. Uch både mannen och jag blev trötta på sex när vi låg varannan dag... Jobbigt
När dottern blev till var vi utomlands och hade kanske sex 3-4 ggr den veckan. Vet att jag hade ÄL på dagen och på kvällen drack vi lite och hade sex. Då var det ingen stress bara njutning och spontant som det ska vara.