Hej
Hejsan!
Jag heter Amela och är 25 år. Bor i Borås och är beräknad till den 30/4, så jag är redan i v. 26! Tiden går fort :).
Jag mår jättebra för tillfället, känner ej av så mycket krämpor :)
Hur går graviditeten för dig?
Amela
Hejsan!
Jag heter Amela och är 25 år. Bor i Borås och är beräknad till den 30/4, så jag är redan i v. 26! Tiden går fort :).
Jag mår jättebra för tillfället, känner ej av så mycket krämpor :)
Hur går graviditeten för dig?
Amela
Hej Maja9!
Vad skönt det lät med mammavattengympa, det kanske man skulle ha testat.
Jag klickade på din profil och därigenom ska man kunna skicka meddelande till dig så endast du kan läsa det.
Hmmm, undrar vart det hamnade nånstans då??? 
Hej!
Nu har jag fått meddelande av dig! Hittar dock ingen grupp med det namnet men 2 med snarlikt namn!?
Ha en fortsatt bra dag!
Hejsan tjejer! Ni kanske redan vet om det men om ni inte vet så är det barn & babymässa nu i helgen på Svenska mässan! Man kanske kan snappa åt sig ett tips eller två genom att gå dit!
.
Hur mår ni förresten?
Hej!
Kul med mässan! 
Mår inte så bra nu, illamående och ont både här och där....men det kunde varit värre!
Hur mår ni?
Hej!
Usch, det var inget roligt att höra
... har du fått tillbaka illamåendet igen alltså?
Jag tycker mig känna en jättestor skillnad på de senaste två veckorna. Nu är jag verkligen tung i kroppen och det drar och spänner i magen och fogarna. Revbenen ska vi ju inte ens tala om, trodde aldrig att det kunde kännas så mycket som det gör. Den här brinnande känslan...
den är inte att leka med alltså... någon annan som känner igen sig?
Hej
När det bränner/svider på min mage som det gör emellanåt brukar ja smörja med olja o massera lite. Det brukar hjälpa mig
Hejsan.
Är lite dålig på att gå in här nu,försöker jobba så mycket jag kan innan min foglossning blir för smärtam
så jag är helt slut när jag kommer hem. Jobbar som timvikarie i hemtjänsten och försöker få upp
föräldrapenningen lite iaf. Har ni skickat in ansökan om föräldrapenning än? Jag skjuter hela tiden upp det,
vet ej från när jag ska ansöka om att få och i hur lång tid. Hur har ni tänkt kring detta?
Jag har börjat känna mig nervös och orolig inför förlossningen. Det är bara 8 v kvar, och graviditeten har
gått så fort! o föräldrautbildningen hjälper inte direkt, den skrämmer upp mig lika mycket som den lugnar
ner mig :). Har en del frågor, men min BM är så osympatisk så jag kan ej prata med henne heller :(.
Försöker ta en dag i taget o bara njuta av ägget (så kallar vi saken i magen :)) som rör sig för fullt o orsakar
en massa obehag o smärta :). Vad ska man annars göra?
Förreten, kan magen "dela" sig i mitten? Jag börjar få ett mörkare streck på mitten av magen är rädd att det ska vara en stria! Kan man göra något åt detta???
vet tyvärr inte så mycket om detta, hoppas det blir bättre. själv har jag ju med ett sträck över magen. börjar bli riktigt segt och vänta på bebisen nu, man är ju så trött och orkeslös. hoppas du mår bra annars? och det andra här i gruppen.
Amela: du kan ju alltid byta Bm om det inte känns bra med den du har. Viktigt o få svar på sina frågor samt att man känner sig trygg med personen. Ja e redan med i systemet så ja har ju redan en uträknad föräldrarpenning. O de vet ju om på f-kassan att ett till e på g iom moderskapsintyget som skickas in oxå.