• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Blir du berörd av detta?
  • lövet2

Det är så dumt så jag inte kan fatta hur någon går på skiten ...

• La Lola

Alltså...jag vill inte ens titta när jag ser vart skiten kommer ifrån!

*mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • Natulcien

Om jag blir berörd? Ja, jag mådde illa, och orkade inte se klart. Bara den där klämkäcka, äckliga rösten fick det att vända sig i magen: "Godnatt nu, Wilmer, sov så gott". Vem vill bli nattad av en sån hysterisk falsett utan empati? Stackars, stackars lilla krake... Gråter

• Tovenaeve

Usch ! stackars lilla barn ! :( 

• MalinEddie
    Jag har mycket tid att starta trådar och omröstningar eftersom jag har influensa vilket säkert märks i detta forum just nu.. Startade en liknande tråd tidigare med annat klipp. Här om någon är intresserad:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m68606916.html
    Avskyr CIO-metoder.
  • Natulcien
    MalinEddie skrev 2013-01-30 21:55:27 följande:
    Jag har mycket tid att starta trådar och omröstningar eftersom jag har influensa vilket säkert märks i detta forum just nu.. Startade en liknande tråd tidigare med annat klipp. Här om någon är intresserad:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m68606916.html
    Jag har noterat det...och nu kom (den mindre roliga) förklaringen... jag försöker bidra så gott jag kan (utan influensa)...  Flört
  • vampyria2

Ja jag blir riktigt illa berörd över hur lata en del föräldrar kan vara att man inte ens kan natta sitt lilla barn, vi är däggdjur och är inte gjorda för att somna själva och speciellt inte som så små barn.

Sen att filmen är ihopklippt gör att man fattar att det där barnet har gråtit bra mycket mer än vad som visas här, det ser och hör man på de sista sekvenserna, fy fan för att gå in till ett litet ledset barn och låta som att man är tok lycklig och sen gå där i från, vilka konsekvenser ger inte det för barnets anknytning till sin mamma Obestämd

Nää natta era barn så länge ni kan, tids nog är de stora nog för att inte vilja ha er där och sen får ni aldrig mer tillbaka den mys stunden med era små.  

• Natulcien
    vampyria2 skrev 2013-01-30 21:58:50 följande:

Nää natta era barn så länge ni kan, tids nog är de stora nog för att inte vilja ha er där och sen får ni aldrig mer tillbaka den mys stunden med era små.  
  • CrazyLady

När min son var liten hade han en period där han sov kasst som fasen..
    Min (nu fd) svägerska rekomenderade mig gå in på Anna Ws sida och läsa om hennes nattningsmetoder

Jag hade aldrig hört talas om denna kvinna så av nyfikenhet surfade jag in på hennes sida och fick mig en CHOCK när jag kollade på videorna

Hur fasen kan man göra så?? Förvånad

Samma med den kvinna som gör babyyoga på youtube..
    Usch mår illa av sådant folk..

Svar på tråden Blir du berörd av detta?