• ArgaKillen

svenska tjejer är tråkiga

Hur kommer det sig att ni är så jäkla tråkiga?

Jag menar, ska man ut en kväll så e dt direkt: "amen ta det lugnt nu o kom hem i tid".

Flirtar man med en tjej e det lika med, "jag e för fin för dig"

Får man en tjej med sig hem så är det: "Vi kör i kväll men sen e det game over"

O går man ut o lirar biljard en kväll ser man enbart "tjejer tillsammans med sälskap"

Va fan e det med er!?

• Svar på tråden svenska tjejer är tråkiga
  • ArgaKillen
    Svenskflicka skrev 2013-02-03 00:25:20 följande:
    Du verkar vara lika dum som otrevlig.
    Förväntar du dig massage när du är olydig!? Det är lätt att kalla någon dum enbart för att man inte har samma åsikter men vi ska hålla oss på en lite högre nivå än så i denna tråd.
  • ArgaKillen
    AngieT skrev 2013-02-03 00:21:42 följande:
    Är din tjej rolig? Eller är hon tråkig också?:P
    Min tjej ligger och sover. Så även barnen och snart jag själv.
  • Lindsey Egot the only one

Men det är ju mycket som gör att kvinnor inte dras till olika sorters män.
    1: Allt sitter i betraktarens öga
    2: Hon är lycklig i den situationen hon befinner sig i och behöver varken ett KK, dejt eller pojkvän.
    3: Hon är nöjd med sin bekantskapskrets och känner inte för att vidga den för tillfället.

• Jovial73

Frågorna i din TS...

ArgaKillen skrev 2013-02-01 23:34:23 följande:
    Hur kommer det sig att ni är så jäkla tråkiga? Jag menar, ska man ut en kväll så e dt direkt: "amen ta det lugnt nu o kom hem i tid". Flirtar man med en tjej e det lika med, "jag e för fin för dig" Får man en tjej med sig hem så är det: "Vi kör i kväll men sen e det game over" O går man ut o lirar biljard en kväll ser man enbart "tjejer tillsammans med sälskap" Va fan e det med er!?
    ...hänger inte riktigt ihop med huvudfrågan som du presenterade först i inlägg 123...
    ArgaKillen skrev 2013-02-02 23:45:14 följande:
    Sluta försöka motbevisa mig, för det kommer ni aldrig göra. och i stället fokucera på själva huvudfrågan: Varför tar kvinnor så sällan initiativet? Om ni nu förstår vad jag säger?
    ...vilket kan te sig en aning förvirrande för vissa. Så även för mig Obestämd

Och du TS, för att anknyta till mina tidigare inlägg är du varken en dinosaurie eller mammut

Innan jag drar mig ur denna oerhört intressanta och givande diskussion vill jag slutligen delge dig ett recept på trolldeg som du kan baka med dina barn imorgon:

2 dl mjöl
    1 dl salt
    1 dl vatten
    1 msk olja

Ha det så skoj Solig

• ArgaKillen
    LindaEfraim skrev 2013-02-03 00:45:19 följande:
    Men det är ju mycket som gör att kvinnor inte dras till olika sorters män.
    1: Allt sitter i betraktarens öga
    2: Hon är lycklig i den situationen hon befinner sig i och behöver varken ett KK, dejt eller pojkvän.
    3: Hon är nöjd med sin bekantskapskrets och känner inte för att vidga den för tillfället.
    1: Självklart
    2: Alla behöver vi någon gång "släppa loss" lite" 
    3: Men vad har det att göra med att tjejer inte tar initiativ, även när de är ute på jakt? Det är ett faktum och ingen myt. 

På min nr 2 menar du att alla borde vara otrogna emellanåt annars släpper de inte loss?

• ArgaKillen
    Jovial73 skrev 2013-02-03 00:49:16 följande:
    Frågorna i din TS...

...hänger inte riktigt ihop med huvudfrågan som du presenterade först i inlägg 123...

...vilket kan te sig en aning förvirrande för vissa. Så även för mig Obestämd

Och du TS, för att anknyta till mina tidigare inlägg är du varken en dinosaurie eller mammut

Innan jag drar mig ur denna oerhört intressanta och givande diskussion vill jag slutligen delge dig ett recept på trolldeg som du kan baka med dina barn imorgon:

2 dl mjöl
    1 dl salt
    1 dl vatten
    1 msk olja

Ha det så skoj Solig

Den här tråden spårade ur för länge sen och jag får väl skapa en ny om det är så jäkla svårt att förstå....

Trolldeg är väl inte helt fel men barnen käkar bara upp det och får ont i magen.

Innan du lägger dig ska du få ett recept av mig för att kunna somna bra, efter den här givande diskussionen, som förmodligen kommer hålla dig vaken flera nätter i sträck annars.

1L vodka 
    God natt

• ArgaKillen
    LindaEfraim skrev 2013-02-03 00:53:08 följande:
    På min nr 2 menar du att alla borde vara otrogna emellanåt annars släpper de inte loss?
    Hur tänkte du nu? Var någonstans skrev jag att vi ska förespråka otrohet nu också!? 

På min tvåa stod det
    Hon är lycklig i den situationen hon befinner sig i och behöver varken KK, dejt eller pojkvän.

Då menar kg att hon redan är i ett förhållande eller inte känner att det behövs just nu och då kontrar du med
    Alla borde vi någon gång släppa loss.

Det tolkade jag som om att vill inte kvinnan som redan har en partner ha ett KK, dejt eller älskare så är hon tråkig och kan absolut inte släppa loss.

Måste en kvinna ha en man för att kunna släppa loss?

• Dorian Ertymexx
    A82 skrev 2013-02-02 23:35:54 följande:

Nej. Johnny Depp är ett mycket bättre val ;)

Ja, det är ju mycket lättare att mäta sig med... Obestämd
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
Svar på tråden svenska tjejer är tråkiga