• ArgaKillen

svenska tjejer är tråkiga

Hur kommer det sig att ni är så jäkla tråkiga?

Jag menar, ska man ut en kväll så e dt direkt: "amen ta det lugnt nu o kom hem i tid".

Flirtar man med en tjej e det lika med, "jag e för fin för dig"

Får man en tjej med sig hem så är det: "Vi kör i kväll men sen e det game over"

O går man ut o lirar biljard en kväll ser man enbart "tjejer tillsammans med sälskap"

Va fan e det med er!?

• Svar på tråden svenska tjejer är tråkiga
  • Dorian Ertymexx
    Karin 748 skrev 2013-02-03 19:42:19 följande:
    Skönt med karlar som är flexibla!  Modernt på något sätt :)

Haha, äh, jag skulle ljuga om jag sade att jag var helt oytlig, men jag är inte tokytlig heller. Charm, utstrålning och personlighet väger tyngre än utseende. Och vad jag finner attraktivt har löjligt litet att göra med normer, standarder och mode. Så jag hoppas att jag är modern, snarare än "konstig" och "onormal". Drömmer
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Karin 748
    Dorian Ertymexx skrev 2013-02-03 19:44:20 följande:

Haha, äh, jag skulle ljuga om jag sade att jag var helt oytlig, men jag är inte tokytlig heller. Charm, utstrålning och personlighet väger tyngre än utseende. Och vad jag finner attraktivt har löjligt litet att göra med normer, standarder och mode. Så jag hoppas att jag är modern, snarare än "konstig" och "onormal". Drömmer
    haha låter helt enkelt som du blivit vuxen? Eller ja.. modern menar jag ju åter igen :) Du har nog mycket roligare än många andra "mindre moderna" och "konservativa" herrar
  • Dorian Ertymexx
    Karin 748 skrev 2013-02-03 19:55:45 följande:
    haha låter helt enkelt som du blivit vuxen? Eller ja.. modern menar jag ju åter igen :) Du har nog mycket roligare än många andra "mindre moderna" och "konservativa" herrar

Det skulle jag inte säga... för även om jag är "generös" (eller helt enkelt inte onödigt kräsen och mer nyfiken än nervös) så är ju inte damerna det. Som sagt, 190, muskler, stor kuk, gärna bo i skogen med lyxflärden. *suckar*

Det trista är att jag vet att jag har mycket att erbjuda. Deras förlust, men min också, för jag får inte så roligt som jag vill ha det. :-P 
  • Karin 748
    Dorian Ertymexx skrev 2013-02-03 19:57:26 följande:

Det skulle jag inte säga... för även om jag är "generös" (eller helt enkelt inte onödigt kräsen och mer nyfiken än nervös) så är ju inte damerna det. Som sagt, 190, muskler, stor kuk, gärna bo i skogen med lyxflärden. *suckar*

Det trista är att jag vet att jag har mycket att erbjuda. Deras förlust, men min också, för jag får inte så roligt som jag vill ha det. :-P 
    Hahaha Ehh.. vill damerna ha det enligt vilken enkät eller var det det du erbjöd?? *förvirrad*
  • Dorian Ertymexx
    Karin 748 skrev 2013-02-03 20:05:54 följande:
    Hahaha Ehh.. vill damerna ha det enligt vilken enkät eller var det det du erbjöd?? *förvirrad*

Jag hänger på datingsiter (och en sexsite, ska jag väl skamset erkänna), och kraven där tenderar att vara just i det formatet.

För att vara litet mer nyanserad - på sexsiter vill kvinnor ha långa hunkar med pengar. På datingsiter vill kvinnor ha män som ska vara beredda att nesta typ omedelbums, och de ska vara träningsfreaks, "vara i god form" och äääälska att resa och vara i skogen typ jämt. Även där förekommer det, om än inte lika ofta, längd- och muskelkrav.  
  • Karin 748
    Dorian Ertymexx skrev 2013-02-03 20:21:22 följande:

Jag hänger på datingsiter (och en sexsite, ska jag väl skamset erkänna), och kraven där tenderar att vara just i det formatet.

För att vara litet mer nyanserad - på sexsiter vill kvinnor ha långa hunkar med pengar. På datingsiter vill kvinnor ha män som ska vara beredda att nesta typ omedelbums, och de ska vara träningsfreaks, "vara i god form" och äääälska att resa och vara i skogen typ jämt. Även där förekommer det, om än inte lika ofta, längd- och muskelkrav.  
    Herregud, lät avancerat.. Känns rätt skönt att man träffade mannen i sitt liv i en trapp på Stena Baltica på väg till Polen. Hehehe Måste dock vara svårt att avgöra hur en person är via nätet? Eller så är jag bara omodern.
  • Dorian Ertymexx
    Karin 748 skrev 2013-02-03 21:08:32 följande:
    Herregud, lät avancerat.. Känns rätt skönt att man träffade mannen i sitt liv i en trapp på Stena Baltica på väg till Polen. Hehehe Måste dock vara svårt att avgöra hur en person är via nätet? Eller så är jag bara omodern.

Japp. Därför jag gärna tar en fika ganska fort, se om personkemin och stilen stämmer.
  • Isnogood
    Dorian Ertymexx skrev 2013-02-04 17:37:04 följande:

Japp. Därför jag gärna tar en fika ganska fort, se om personkemin och stilen stämmer.

Jag som trodde att du helt enkelt bara tyckte väldigt mycket om kaffe Drömmer
    I live on the dark side...the devil is my confederate
  • Karin 748
    Dorian Ertymexx skrev 2013-02-04 17:37:04 följande:

Ahh smart, och ja en kaffe är ju alltid en kaffe.. även om sällskapet visade sig vara kass. :D
  • Lindsey Egot the only one

Dorian te kan man ju inte dricka för då måste man ha sex och tänk om det är nån du inte vill ha sex med den personen då sitter du där med teet i halsen och en oattraktiv kvinna om lexxen

Svar på tråden svenska tjejer är tråkiga