• ArgaKillen

svenska tjejer är tråkiga

Hur kommer det sig att ni är så jäkla tråkiga?

Jag menar, ska man ut en kväll så e dt direkt: "amen ta det lugnt nu o kom hem i tid".

Flirtar man med en tjej e det lika med, "jag e för fin för dig"

Får man en tjej med sig hem så är det: "Vi kör i kväll men sen e det game over"

O går man ut o lirar biljard en kväll ser man enbart "tjejer tillsammans med sälskap"

Va fan e det med er!?

• Svar på tråden svenska tjejer är tråkiga
  • A82
    Dorian Ertymexx skrev 2013-02-03 02:48:41 följande:

Ja, det är ju mycket lättare att mäta sig med... Obestämd

Det var ett skämt även om han är hur snygg som helst och för jag inte gillar Pitt.
    Sen ska man väl inte mäta sej med andra. Kanske det som är felet. Själv gillar jag killar som är sej själva och står för vilka de är trots fel och brister istället för att ge en falsk fasad som de inte kan hålla upp till i längden.
    Och jag tror TS bor i en liten by på landet med få tjejer. Han måste ju ha träffat ALLA svenska tjejer eftersom han drar alla öven och samma kam.
    Provat att ragga på krogen ist för på stan? 
  • Inima

Skaffa dig en tjej med temperament. Det blir aldrig tråkigt. 

Det är ingen idé att stänga stalldörren när hästen redan rymt.
  • Dorian Ertymexx
    Karin 748 skrev 2013-02-03 03:35:20 följande:
    Du har nog rätt, tyvärr. Alternativet är att vi går rakt tillbaka till 50talet. Med tydliga regler för könsroller så ingen blir förvirrad och alla vet vad som förväntas. Men det verkar ju bra tradigt

Folk visste ju inte vad som förväntades då heller. Jag tror att få människor är skapta för långa, omständiga parningsdanser. Därav att det även då var många som fick skämmas över stor mage pre-äktenskap. Under sådana perioder så har man ju typ nada noll sexualundervisning va... Rynkar på näsan
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    A82 skrev 2013-02-03 10:39:24 följande:

Det var ett skämt även om han är hur snygg som helst och för jag inte gillar Pitt.
    Sen ska man väl inte mäta sej med andra. Kanske det som är felet. Själv gillar jag killar som är sej själva och står för vilka de är trots fel och brister istället för att ge en falsk fasad som de inte kan hålla upp till i längden.
    Och jag tror TS bor i en liten by på landet med få tjejer. Han måste ju ha träffat ALLA svenska tjejer eftersom han drar alla öven och samma kam.
    Provat att ragga på krogen ist för på stan? 

MAN mäter sig inte med Depp/Pitt. (sammanskrivet - "deppit", som är nära FL-stavning för "deppigt", hmmm... Flört )

ANDRA mäter mig med Deppit. Jag är okey med mig, det är de jag vill datea som letar efter 190 långa muskelberg med fett bankkonto och som vill leva vildmarksliv. Och nej, jag överdriver tyvärr inte. Jag generaliserar en smula (men bara en smula), men på nätet är kraven nästan löjligt ofta just sådana, och nästan ordagrant dessutom.
  • Dorian Ertymexx
    Inima skrev 2013-02-03 16:11:33 följande:
    Skaffa dig en tjej med temperament. Det blir aldrig tråkigt. 

Går inte, Rose är redan upptagen. Tungan ute
  • Inima
    Dorian Ertymexx skrev 2013-02-03 16:41:01 följande:

Går inte, Rose är redan upptagen. Tungan ute
    Jag har hört att rödhåriga ska vara både bra i sängen och temperamentsfulla

• Dorian Ertymexx
    Inima skrev 2013-02-03 16:42:24 följande:
    Jag har hört att rödhåriga ska vara både bra i sängen och temperamentsfulla

Jasså? Känner du någon singel och/eller polydam med rött hår som kan tänkas vilja datea just mig? Flört
  • Inima
    Dorian Ertymexx skrev 2013-02-03 16:43:17 följande:

Jasså? Känner du någon singel och/eller polydam med rött hår som kan tänkas vilja datea just mig? Flört
    Tyvärr inte. Men jag kontaktar dig pronto när jag nosat upp någon passande
  • Dorian Ertymexx
    Inima skrev 2013-02-03 17:24:35 följande:
    Tyvärr inte. Men jag kontaktar dig pronto när jag nosat upp någon passande

Haha, tack, så rart av dig! Men för all del, jag funkar bra med blondiner och brunetter också.
  • Karin 748
    Dorian Ertymexx skrev 2013-02-03 18:12:52 följande:

Haha, tack, så rart av dig! Men för all del, jag funkar bra med blondiner och brunetter också.
    Skönt med karlar som är flexibla!  Modernt på något sätt :)
Svar på tråden svenska tjejer är tråkiga