• Jellybeanbaby

Saken till vänster om dig är ditt vapen i zombie-apokalypsen. Hur klarar du dig?

Saken till vänster om dig är ditt vapen i zombie-apokalypsen. Hur klarar du dig?

Allt över 5 p = du överlever.
    Allt under 5 p = du dör.

Hur klarar du dig?

Själv fattar jag tag i skrivbordslampan (7p), sliter av skärmen, använder elsladden som rep, piska eller lassoo, knäcker sönder glödlampan mot marken, och attackerar zombies med detta vapen av stål och glaskross.

?To argue with a person who has renounced the use of reason is like administering medicine to the dead.? / Thomas Paine
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Saken till vänster om dig är ditt vapen i zombie-apokalypsen. Hur klarar du dig?
  • Tom Araya
    Jellybeanbaby skrev 2013-02-19 15:13:32 följande:
    Det är ju helt sant! Knock 'em dead!
    Solig

• Jellybeanbaby
    Tom Araya skrev 2013-02-19 16:28:23 följande:

" rel="nofollow" target="_blank">

YEAH!
    SuperSnällaRaraNicket skrev 2013-02-19 16:32:33 följande:
    Boken Socialpolitik, räcker med högläsning av några meningar för att zombiesarna skulle börja äta upp sig själva för att slippa undan plågan.
    Du är underbar, kan inte du komma in här med nya visheter varje dag? *100% allvarlig*
    ?To argue with a person who has renounced the use of reason is like administering medicine to the dead.? / Thomas Paine
  • Archandra

En av barnens stolar i trä. De kan nog svingas rätt bra och åstadkomma en hel del skada, kanske inte som ett basebollträ, men jag tror nog att jag skulle överleva i alla fall.

• Orcha
    Jellybeanbaby skrev 2013-02-19 10:37:08 följande:
    Hahahaha!! Du är ju tortyrproffs!

Jag har: Resterna av min trasiga skrivbordslampa som redan sett batalj, sen har jag ett usbminne med ett fin spetsband i... hmm.. förbandslådan är en bit bakom mig. Om jag hämtar alsolspriten och häller den i en gammal glasflaska jag har här, och sen sticker in en stump gasbinda, så kanske jag har gjort en molotovcocktail! Ett brandvapen!

Om jag är det så är du fan McGyver
    Kofot skrev 2013-02-19 10:57:01 följande:
    Det tar sig sa mordbrännaren. Idag har jag tv-kontrollen och ett jäkla grinigt humör.
    Skitbra! Jag har en idé.
    Om du sätter dig till vänster om mig så har jag en "kofot" med pms!!!
    Vad kan gå fel där?!
    It was love @ first sight, not the second though.
  • Tygtiiger

Jag har äntligen hittat zombiehörnet. Till vänster om mig har jag IKEAS datorbord, en stålpinne med en träbit på. Det är stort och jag orkar ändå svinga det. Dessutom har jag nära till eluttagen och bra täckning för internet här så det är ett bra hörn. 

Krupke, we've got problems of our own!
  • Jellybeanbaby
    Orcha skrev 2013-02-19 18:22:10 följande:

Om jag är det så är du fan McGyver
    Jelly McGyver at your service! Cool
  • Tia F

Hmm jag hade tydligen turen på min sida, min pilbåge med pilar och koger står till vänster om mig just nu. 

• Jellybeanbaby
    Tia F skrev 2013-02-19 19:56:24 följande:
    Hmm jag hade tydligen turen på min sida, min pilbåge med pilar och koger står till vänster om mig just nu. 

Snacka om timing!
  • Parcae

Jag har uppgraderat. Istället för en pall och en tidning har jag nu en burk Lactrase bredvid mig. Så, jag ställer fram vanlig mjölk och gömmer Lactrasen så kommer Zombiesarna snart få bråttom till toa. För visst är Zombies laktosintoleranta?

Sometimes I just want someone to talk to. And sometimes I want someone to kick in the crotch
Svar på tråden Saken till vänster om dig är ditt vapen i zombie-apokalypsen. Hur klarar du dig?