• Jellybeanbaby

Saken till vänster om dig är ditt vapen i zombie-apokalypsen. Hur klarar du dig?

Saken till vänster om dig är ditt vapen i zombie-apokalypsen. Hur klarar du dig?

Allt över 5 p = du överlever.
    Allt under 5 p = du dör.

Hur klarar du dig?

Själv fattar jag tag i skrivbordslampan (7p), sliter av skärmen, använder elsladden som rep, piska eller lassoo, knäcker sönder glödlampan mot marken, och attackerar zombies med detta vapen av stål och glaskross.

?To argue with a person who has renounced the use of reason is like administering medicine to the dead.? / Thomas Paine
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Saken till vänster om dig är ditt vapen i zombie-apokalypsen. Hur klarar du dig?
  • Tia F
    Jellybeanbaby skrev 2013-02-19 19:57:02 följande:
    Snacka om timing!
    Jag är bågskytt och sitter och fixar underhåll just nu. Annars hade det blivit en auxkabel men den låg 10 cm längre bort.  
  • Orcha
    Jellybeanbaby skrev 2013-02-19 19:56:24 följande:
    Jelly McGyver at your service! Cool
    *sätter mig och spanar in (jells ass men håll skjäft om det, ok?)*

Gem, darling?
    It was love @ first sight, not the second though.
  • Jellybeanbaby
    Orcha skrev 2013-02-19 20:38:53 följande:
    *sätter mig och spanar in (jells ass men håll skjäft om det, ok?)*

Gem, darling?
    Gem?? Som i vanliga kontorsgem? Skitbra att ha om du även har massa gummiband och ett par radergummin. Man kan liksom slangbella dem mot zombierna.
    ?To argue with a person who has renounced the use of reason is like administering medicine to the dead.? / Thomas Paine
  • Troglodyte

Ungen ligger och sover bredvid mig i soffan.... Bara att ta henne i fötterna och veva loss antar jag.
    Hur ser mina chanser ut? 

They're all alone watching me die. This is the day, the day I'll try. 'Cause this is the day, the day I die
  • Jellybeanbaby
    Troglodyte skrev 2013-02-19 21:15:30 följande:
    Ungen ligger och sover bredvid mig i soffan.... Bara att ta henne i fötterna och veva loss antar jag.
    Hur ser mina chanser ut? 
    Beror på vilken svängradie hon har
  • Troglodyte

65 cm, give or take....

Jellybeanbaby skrev 2013-02-19 21:24:09 följande:
    Beror på vilken svängradie hon har

They're all alone watching me die. This is the day, the day I'll try. 'Cause this is the day, the day I die
  • Jellybeanbaby
    Troglodyte skrev 2013-02-19 21:27:21 följande:
    65 cm, give or take....

Jag är inte tillräckligt bra på matte! Men vi säger såhär, om fyra eller färre zombies jagar dig så klarar du dig med en väl avvägd projektil av dotter. Men är de fler än fyra är det nog svårt!
  • CrazyCam

*asg* 3 kuddar - antingen kväver jag zombierna eller så gömmer jag huvudet bakom kuddarna och låtsas som att de inte finns Det funkar ju för barn så varför inte?

• Tygtiiger

Vad tror ni om drygt 80 kilo make? Envis är han som synden. Kanske kan hålla dem borta en liten stund?

Krupke, we've got problems of our own!
  • Jellybeanbaby
    Tygtiiger skrev 2013-02-19 22:04:46 följande:
    Vad tror ni om drygt 80 kilo make? Envis är han som synden. Kanske kan hålla dem borta en liten stund?
    Jadå. Hjältemodig som han är så fajtas han zombierna medan du kommer undan.
Svar på tråden Saken till vänster om dig är ditt vapen i zombie-apokalypsen. Hur klarar du dig?