• Jellybeanbaby

Saken till vänster om dig är ditt vapen i zombie-apokalypsen. Hur klarar du dig?

Saken till vänster om dig är ditt vapen i zombie-apokalypsen. Hur klarar du dig?

Allt över 5 p = du överlever.
    Allt under 5 p = du dör.

Hur klarar du dig?

Själv fattar jag tag i skrivbordslampan (7p), sliter av skärmen, använder elsladden som rep, piska eller lassoo, knäcker sönder glödlampan mot marken, och attackerar zombies med detta vapen av stål och glaskross.

?To argue with a person who has renounced the use of reason is like administering medicine to the dead.? / Thomas Paine
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Saken till vänster om dig är ditt vapen i zombie-apokalypsen. Hur klarar du dig?
  • Isnogood
    Jellybeanbaby skrev 2013-02-20 21:29:38 följande:
    Jojojo! DU får tio poäng rakt av. Kill'em smash 'em!

"Slutar vässa på klorna, gömmer djävulshornen o låtsas vara som en vanlig typ igen"

I live on the dark side...the devil is my confederate
  • Tygtiiger

Jag har jobbat till klockan halvnio. Om zombierna kommer så behöver jag inte försvara mig, jag är redan förvillande lik en av dem. De kommer att dra vidare, inget att se här. 

Mimikry, kallas det väl? 

Krupke, we've got problems of our own!
  • Jellybeanbaby

Come at me, zombies. Har en sylvass förstärkare (metallkanter) som jag antagligen kommer använda som tillhygge, och sen har jag några trådlösa telefoner (de bara hamnar här) som jag kan använda som projektiler.
    Pow! Smash! Kastar rätt i ögat på dem. Kulspetspennor likaså. Jag har sett Grosse Pointe Blank, jag vet vad man kan göra med en kulspetspenna.
    Zombies, ni får inga hjärnor ikväll att mumsa på!

Om du bara heter Anonym läser jag inte vad du skriver
  • Hejs

Oj suck.. En rulle med hushållspapper, åtminstone kan zombiena torka sig om munnen när de är färdiga

• Toppen9

En två meter hög fejk-fikus (sitter på vårdcentralen) bland många som är förvillande lika zombies
    Tyvärr klarar jag nog inte att ratta dubbelvagn och fäkta undan zombies med fikusen samtidigt, tar barnen under armen och springer allt jag har istället dvs säckar av tyngden redan utanför ingången tio meter bort

• Jellybeanbaby

En halvtom Yoggi Yalla....
    Halleluja den här dagen börjar bra... not... Å andra sidan var jag helt förberedd för zombieattacken igår och då blev det en drama llama dag.

Om du bara heter Anonym läser jag inte vad du skriver
  • straight arrow

Jag måste prata med skyddsombudet på den här arbetsplatsen.

Nu står det en gammal Aladdin-ask på bordet till vänster om mig, och läget i den är precis som det gamla skämtet om krogen vid stängningsdags - bara några spritfyllda äckel kvar i hörnen. Hur ska jag kunna försvara mig mot mina zombifierade arbetskamrater med sådana förutsättningar, va? *ringer facket*

Never argue with idiots, they drag you down and beat you with experience
  • Jellybeanbaby
    straight arrow skrev 2013-02-21 11:05:34 följande:
    Jag måste prata med skyddsombudet på den här arbetsplatsen.

Nu står det en gammal Aladdin-ask på bordet till vänster om mig, och läget i den är precis som det gamla skämtet om krogen vid stängningsdags - bara några spritfyllda äckel kvar i hörnen. Hur ska jag kunna försvara mig mot mina zombifierade arbetskamrater med sådana förutsättningar, va? *ringer facket*
    Ja! Jag tar upp luren och ringer till Sverker Olofsson på en gång.
    -Ska det vara så här, vavava!!!11111ettettett
    OM DU BARA HETER ANONYM.... så läser jag inte vad du skriver. På förekommen anledning!!
  • Anton Chigurh

Jag har en söndrig ruta på min vänstra sida. OCH VEMS FEL ÄR DET ???

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • mycketsaft
    Anton Chigurh skrev 2013-02-21 14:50:26 följande:
    Jag har en söndrig ruta på min vänstra sida. OCH VEMS FEL ÄR DET ???

Svar på tråden Saken till vänster om dig är ditt vapen i zombie-apokalypsen. Hur klarar du dig?