Hyperemesis
Nu har mitt mående bättras ganska mycket. Kräks kanske varannan dag nu istället. Men blev sjukskriven två veckor till.
Kliver över tröskeln till vecka 12 idag! Hur mår ni?
Kram!
Nu har mitt mående bättras ganska mycket. Kräks kanske varannan dag nu istället. Men blev sjukskriven två veckor till.
Kliver över tröskeln till vecka 12 idag! Hur mår ni?
Kram!
Har en ganska ok dag. Har till och med lånat hem grannbarnen idag. Men det är denna sjuka mängd saliv som smakar urk som jag blir tokig på!!! Detta eviga spottande!!! Får ha en flaska att spotta i om jag ska kolla på tv!!!! Det driver mig till vansinne!!!!
Äter inga mediciner så beror helt och hållet på graviditeten! Blir tokig!!! Vill ju börja jobba snart men jag jobbar i en klädbutik så jag kan ju inte direkt ha med mig en spottkopp i kassan!
Mm det gjorde jag med i början. Men saliv innehåller så mycket luft så jag får ont i magen bara! Och sen börjar jag må illa och kräkas...
Jag känner sån stress över att jag måste må bättre hela tiden! Det finns vikarier och alla är jätte förstående men jag älskar mitt jobb och hat ändå dåligt samvete...
Världens bakslag idag! Feber och spyr som en gris!
Saliven känns igen alltför väl tyvärr! Jag spottar konstant annars mår jag bara mer illa! Måste sitta med en PET-flaska om vi t. Ex ser på tv och spotta i för jag klarar inte av att svälja längre!!!
Finns det verkligen INGET mot den ständigt rinnande och illasmakande saliven??! Allt är ju för att MOTVERKA muntorrhet, jag VILL BLI muntorr!!!
Har inte kräkts på nästan två veckor, men idag är jag nästan ifatt igen! Puhhh!!!
Kräkningarna har avtagit men saliven gör mig galen!! Ska det fortsätta tiden ut??!!