• Bianca1

Hyperemesis

Har bara lergigan comp. Känns tyvärr som rena sockerpiller...:(

• Bianca1

Jag tar som mest bara 4 om dagen men det är bara för att jag tyvärr förknippar dem med MA som jag fick några dagar efter att jag börjat äta dom i förra graviditeten.... Vet att det inte är så men har som någon psykiskt spärr....

Mot halsbrännan har jag bara rennie! Typ ett paket om dagen! Minst!! Gaviscon bara kräks jag av! Fast har ju inte provat flytande... Visste inte att man kunde få nått annat på recept...

• Bianca1

Jag blev aningens bättre efter ca v. 19 med första och nu är jag i v. 24 med andra och det har avtagit för att sen börja igen. Dock har jag inte fått tillbaka kräkningarna vilket jag är tacksam för!

• Bianca1

Jag är definitivt sämre med tvåan! Och alla vänliga människor med sina härliga tips!!! Jo tack jag vet!!!

• Bianca1

Jag gick i början ner 7 kg men har nu gått upp alla dom plus 6 kg till!!! Är i vecka 24 bara! Med dottern hade jag oxå hyperemesis men gick ändå upp 22 kg!!!

• Bianca1

Jag både svullnar och småäter tyvärr... Är det ända som hjälper mig från att kräkas. Är magen minsta tom så kommer illamåendet from HELL!

• Bianca1

Jag väntar en liten pojke och mår mycket sämre nu än jag gjorde med dottern!

• Bianca1

Verkar inte som det finns något mot bara illamåendet... Det är minst lika jobbigt som kräkningarna nu ju! Och för att inte tala om halsbrännan! Har ni det? Vad äter ni mot det??

Svar på tråden Hyperemesis