Inlägg från: Vilgot o Lillpyret |Visa alla inlägg
  • Vilgot o Lillpyret

Hej! Det blir ingen träff på fredag. Känner mig lite småkrasslig så får kurera mig i stället. Det var tur att ingen kunde komma. :)

• Vilgot o Lillpyret
    September2009 skrev 2013-10-02 17:03:22 följande:
    Var lute inställd på att komma på fredag, tror Joel hade tyckt det hade varit kul, speciellt nör det ingår fika, då kan han åka hem till vem som helst ;)
    Vad tror ni om en träff nästa vecka? Gör ett försök och bjuder er hit, kan torsdag funka?

Åh Snultan nu är jag så nyfiken! mår du och bebis bra?
    Vi är på nästa vecka!
  • Vilgot o Lillpyret
    Ska vi göra en gammal hederlig lista så vi vet vilka som kommer på torsdag så skickar jag meddelande med adress till er som skrivit upp er.
    Efter tio går det bra, måste hämta på dagis kl 14.

Jag kommer på fikaträff tors 10/10:

Vilgot o Lillpyret (Michaela) 
  • Vilgot o Lillpyret
    September2009 skrev 2013-10-08 08:51:20 följande:
    Jadå bussen får man ta från Mölndal, precis där spårvagnen stannar finns busshållplatsen, tar åtta minuter med buss hit sen och hållplatsen ligger ett stenkast från vårat hus.
    ҉ ♥♥♥♥ Mamma till Joel 17/9-09 ♥♥♥♥ ҉

Vad heter hållplatsen som man hoppar av på? Vilken adress bor du på? Jag lämnar Vilgot på förskolan vid halv tio sedan åker jag direkt till dig. Var det sagt att vi skulle dyka upp vid tio? I så fall blir jag sen. Paj blir gott! :)
  • Vilgot o Lillpyret

Hej alla! Jag har fullt upp med att ha hand om förkylda barn och att samtidigt själv försöka kurera mig. Vilgot har öroninflammation och Ivar har fått problem med andningen och får både kortison och lugtrörsvidgande. Vi hoppas att det bara är något tillfälligt som kommit nu under förkylningen men det är precis som det var med Vilgot. Det är skönt att vi denna gång kontaktat Barn- och ungdomsmedicin snabbare. Ivar är 3,5 månad och Vilgot var 6 månader när han började medicineras. Det är så jäkla påfrestande när ens barn är sjukt, särskilt när det handlar om andningen. När Vilgot behöver luftrörsvidgande så tycker jag inte att det är jobbigt, det är bara att göra det. Men när Ivar blir ansträngd, piper och väser så tycker jag att det är kämpigt (trots att jag varit där förut!) men det är ju bara att göra det man ska...

Svar på tråden Gravid i Göteborg 2013