Gravid i Göteborg 2013
Åh, i morgon är det dags Snultan! Spännande! Lycka till nu!
Åh, i morgon är det dags Snultan! Spännande! Lycka till nu!
Ni är välkomna hem till oss kl. 11 på fredag. Ta med lunch om ni vill äta så köper jag lite fika.
Misskaos: Kom på fredag och ta med dig ett gäng bullar vettja!
Hej! Det blir ingen träff på fredag. Känner mig lite småkrasslig så får kurera mig i stället. Det var tur att ingen kunde komma. :)
Grattis Snultan! Vad härligt att allt gått bra! Jag vill också se en bild snart. 
Vad go han ser ut!
Hej alla! Jag har fullt upp med att ha hand om förkylda barn och att samtidigt själv försöka kurera mig. Vilgot har öroninflammation och Ivar har fått problem med andningen och får både kortison och lugtrörsvidgande. Vi hoppas att det bara är något tillfälligt som kommit nu under förkylningen men det är precis som det var med Vilgot. Det är skönt att vi denna gång kontaktat Barn- och ungdomsmedicin snabbare. Ivar är 3,5 månad och Vilgot var 6 månader när han började medicineras. Det är så jäkla påfrestande när ens barn är sjukt, särskilt när det handlar om andningen. När Vilgot behöver luftrörsvidgande så tycker jag inte att det är jobbigt, det är bara att göra det. Men när Ivar blir ansträngd, piper och väser så tycker jag att det är kämpigt (trots att jag varit där förut!) men det är ju bara att göra det man ska...