Halalslakt
Under tiden kan ni ju titta in den här videon som visar hur slakt går till på slakterier.
www.facebook.com/photo.php
Sprids på facebook nu eftersom det bara är en massa tjafs om halalslakt. Här har ni verkligheten.
Under tiden kan ni ju titta in den här videon som visar hur slakt går till på slakterier.
www.facebook.com/photo.php
Sprids på facebook nu eftersom det bara är en massa tjafs om halalslakt. Här har ni verkligheten.
Varför alla personangrepp? Är det dem starkaste argumenten du har i denna debatt?
Jag försökte från början bara visa den riktiga sidan av halalslakt för jag förstod inte vad debatten handlade om. Om felet ligger i okunskap så är det klart att man ska utbilda folk. Hade slutat skriva om inte temat utbildning kommit upp eftersom jag inte hade nåt att skriva, jag fortsatte argumentera för utbildning eftersom jag tycker det är viktigt.
Sluta försöka bilda dig en uppfattning om mig och hur jag resonerar. Du vet ingenting om mig.
Läs här om halalslakt och den svenska lagstiftningen:
www.jordbruksverket.se/amnesomraden/djur/djurskydd/slaktochannanavlivning/religiosslakt.4.37cbf7b711fa9dda7a18000220.html