• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • Joohann
    Anonym (Monika) skrev 2016-08-31 22:34:35 följande:

Lite kåt i dag

Inte ens lite kåt.....eftersom ingen gör mig...än?
  • Anonym (Monika)
    Joohann skrev 2016-08-31 23:30:06 följande:
    Inte ens lite kåt.....eftersom ingen gör mig...än?
    Vad menar du?
  • Neol
    Anonym (Monika) skrev 2016-08-31 23:42:08 följande:
    Vad menar du?
    Han hoppas på att du skall göra honom kåt Monika. Min gissning i alla fall ...
    Ordförande i seniorklubben
  • Anonym (Monika)
    Neol skrev 2016-08-31 23:45:43 följande:
    Han hoppas på att du skall göra honom kåt Monika. Min gissning i alla fall ...
    Det är nästintill omöjligt för mig att göra det då jag inte vet vart han bor
  • Neol
    Anonym (Monika) skrev 2016-08-31 23:53:13 följande:
    Det är nästintill omöjligt för mig att göra det då jag inte vet vart han bor
    Du kanske kan säga något sexigt som du tror han skulle tända på.... Något...sexuellt Tomte

Jag har lyckats göra mång tjejer kåta bara genom att finnas till, så det krävs inte alltid mycket. Det kanske egentligen räcker för honom också att han tänker på dig på rätt sätt...

Jag tror vi löst det eller vad säger du?
  • Joohann
    Neol skrev 2016-08-31 23:58:48 följande:

Du kanske kan säga något sexigt som du tror han skulle tända på.... Något...sexuellt 

Jag har lyckats göra mång tjejer kåta bara genom att finnas till, så det krävs inte alltid mycket. Det kanske egentligen räcker för honom också att han tänker på dig på rätt sätt...

Oj....missade helt att ni diskuterade mej...haha

Men det ligger något i detta säger Neol/ tack
  • Anonym (Monika)
    Neol skrev 2016-08-31 23:58:48 följande:
    Du kanske kan säga något sexigt som du tror han skulle tända på.... Något...sexuellt Tomte

Det har du nog rätt i
  • Anonym (Sandra)

Haha! Alltid (nästan) Haft sex under dagen och nu ska ja hjälpa mig själv till en skön orgasm innan dax att krama kudden.

• Neol
    Joohann skrev 2016-09-01 00:14:11 följande:
    Oj....missade helt att ni diskuterade mej...haha

Men det ligger något i detta säger Neol/ tack
    Det var så lite så
    Anonym (Monika) skrev 2016-09-01 23:29:34 följande:
    Det har du nog rätt i
    Absolut! Hur är det med dig idag då Monika?? Känns det stabilt?
    Anonym (Sandra) skrev 2016-09-01 23:41:33 följande:

Haha! Alltid (nästan) Haft sex under dagen och nu ska ja hjälpa mig själv till en skön orgasm innan dax att krama kudden.

Nice!! Det finns fasen ingen logik alls bakom sexlusten. Att man skulle bli mindre kåt av att ha sex eller bli tillfredställd som det brukar heta...naahh. Brukar vara som med dig att man vill ha mer redan någon timma efteråt...

Hoppas du har det skönt

Svar på tråden Kåt just nu?