• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • Anonym (Monika)
    Neol skrev 2016-09-01 23:51:53 följande:Absolut! Hur är det med dig idag då Monika?? Känns det stabilt?
    Det är mycket bara i dag för jag haft sex med en killkompisGlad 
  • Neol
    Anonym (Monika) skrev 2016-09-02 00:01:51 följande:
    Det är mycket bara i dag för jag haft sex med en killkompisGlad 
    Gott!! That's what friends are for !!
    Ordförande i seniorklubben
  • Anonym (Sandra)

Neol, precis.. För mig brukar det bli att ja börjar tänka på sexet jag haft eller nån fantasi och så börjar det pirra å bli fuktigt igen. Tack tack, börjar bli rätt nice faktiskt.

• Anonym (Monika)
    Neol skrev 2016-09-02 00:04:22 följande:
    Gott!! That's what friends are for !!
    Jo och han är snygg som tusan och gör ett bra jobb i sängen 
  • Neol
    Anonym (Sandra) skrev 2016-09-02 00:07:37 följande:

Neol, precis.. För mig brukar det bli att ja börjar tänka på sexet jag haft eller nån fantasi och så börjar det pirra å bli fuktigt igen. Tack tack, börjar bli rätt nice faktiskt.

Ja det är ungefär samma här. Det jobbigaste är när jag kan känna lukten av fitta på mina fingrar. Jag älskar den och vill bära med mig den så länge som möjligt och det gör mig alltid så sjukt kåt om jag exempelvis sitter på ett möte, bussen eller lunchen och luktar lite diskret på fingrarna. Det hettar till i kroppen omedelbart...

Börjar bli nice! Låter som att du tar god tid på dig
    Anonym (Monika) skrev 2016-09-02 00:14:15 följande:
    Jo och han är snygg som tusan och gör ett bra jobb i sängen 
    Det låter nästan som att du är min tjejkompis som pratar om mig haha... Fast jag vet ju vad jag har varit idag och inte var det där....
  • Ghoulish

Tjejen somnat o här sitter man kåt i soffan...yay..not

• Anonym (Sandra)

Ja klart ja tar tid på mig, allra helst när ja hittade sån trevlig tråd. Älskar förspel, och så varar det ju längre Åh låter jobbigt att bli så kåt ute.. då vill man ju lixom ha det..

Ghoulish, kan du inte väcka tjejen eller roa dig själv som jag

• Anonym (Glader)
    Anonym (Sandra) skrev 2016-09-02 00:28:41 följande:

Ja klart ja tar tid på mig, allra helst när ja hittade sån trevlig tråd. Älskar förspel, och så varar det ju längre Åh låter jobbigt att bli så kåt ute.. då vill man ju lixom ha det..

Håller med, kan du inte väcka tjejen Ghoulish?

Trevlig tråd förresten
  • Neol
    Anonym (Sandra) skrev 2016-09-02 00:28:41 följande:

Haha mmm jag är lite samma där kan tycka det är sjyst att hålla hettan på en sjudande nivå ganska länge. Får se vem som lämnar tråden först nu då, du eller jag ... Skulle inte säga att jag tycker det är jobbigt att vara kåt ute, det är en trevlig liten bubbla att vara i även då och liten extra krydda att omgivningen inte har en aning...
  • Anonym (Sandra)

Ja vi får väl se... Det blir nog jag för det börjar bli jobbigt att skriva haha! Behöver båda mina händer!

Svar på tråden Kåt just nu?