• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • Neol
    Anonym (Sandra) skrev 2016-09-02 00:57:03 följande:
    Mm hade jag inte haft nåt emot. Sexting är ju bara värst! Men med två par händer hade det kunnat bli riktigt skönt..
    Två par händer och ett gäng andra vitala delar ja.... Sexting! Tack för det, du lärde mig precis ett nytt väldigt bra ord. Hur kunde jag inte känna till det, som gammal räv inom det området??
    Ordförande i seniorklubben
  • Anonym (Sandra)
    Neol skrev 2016-09-02 01:00:48 följande:

Nej men det är en sak jag ofta funderar på. Konstigt nog framförallt när jag åker tåg. Det är något speciellt med tåg som gör mig kåt. Hur som helst, när man sitter där och är sjukt kåt och uttråkad och ser alla omkring en som sitter och skruvar på sig, hur många som är i samma mood. Ibland när det suttit någon snygg tjej intill eller i sätet mitt emot som gett lite den känslan och varit lite småflirtig hade man ju velat hooka.

Hade en planerad dejt som tyvärr inte blev av för nåt år sen som gick ut på att vi skulle icensätta att vi träffas av en slump. Alltså första dejten typ på en bar, man tittar lite på varandra flirtar på avstånd och sen muggen om kemin kommer

Har gjort det en gång. Väldigt sexigt, hårt, förbjudet och snabbt. Visserligen på en toalett men den va fräsch å så. Bästa! Vi börja småsnacka om nåt allmänt i en kö och det gick direkt över till flirtande. Vi sa vi skulle ta en kaffe men "hann" inte. Vet inte om ja skulle våga igen dock.
    Ghoulish skrev 2016-09-02 01:01:23 följande:

Bodycontact:)tja nåt erotiskt får det ju bli ;)sj då;)?

Har aldrig varit inne på bc. Är det på denna siten?
  • Ghoulish

Mm snabbis på toan är en skön klassiker;)nä är en egen site:)

• Anonym (Sandra)

Nice, kanske testar den nångång

• Ghoulish

Gör det, är ju en kontaktsida men man kan ju slänga käft där med o framförallt se på härliga ocensurerade bilder på naturliga kroppar:)

• Anonym (Sandra)
    Neol skrev 2016-09-02 01:06:00 följande:

Två par händer och ett gäng andra vitala delar ja.... Sexting! Tack för det, du lärde mig precis ett nytt väldigt bra ord. Hur kunde jag inte känna till det, som gammal räv inom det området??

Man lär sig nåt nytt varje dag. Skulle va kul snacka med dig igen Neol.
  • Neol
    Anonym (Sandra) skrev 2016-09-02 01:08:48 följande:
    Har gjort det en gång. Väldigt sexigt, hårt, förbjudet och snabbt. Visserligen på en toalett men den va fräsch å så. Bästa! Vi börja småsnacka om nåt allmänt i en kö och det gick direkt över till flirtande. Vi sa vi skulle ta en kaffe men "hann" inte. Vet inte om ja skulle våga igen dock.
    Ghoulish skrev 2016-09-02 01:01:23 följande:

Bodycontact:)tja nåt erotiskt får det ju bli ;)sj då;)?

Har aldrig varit inne på bc. Är det på denna siten?
    Grymt!! Skulle vilja hamna i den situationen oftare! Det borde ju vara jäkligt många som egentligen är på. Det är bara att alla är så avskärmade . Snyggt jobbat där... Snabbisar är inte fel. Tog en tjejkompis i en park på väg från krogen senast vi var ute. Snabbt, skönt, effektivt och ett bra sätt att tacka för en trevlig kväll på. Det sjuka är att det är pokemonspelare precis överallt alla tider på dygnet nu för tiden. De får nog se ett och annat när de stryker omkring på de mest udda ställena...
  • Neol
    Anonym (Sandra) skrev 2016-09-02 01:17:27 följande:
    Man lär sig nåt nytt varje dag. Skulle va kul snacka med dig igen Neol.
    Desamma! Skicka ett meddelande till min inbox så kan vi höras. Klicka på kuvertet i den gråa listen högst upp (om du använder dator). Klicka på nytt meddelande. Skriv Neol i "mottagarfältet"
  • Anonym (Sandra)
    Neol skrev 2016-09-02 01:20:19 följande:

Desamma! Skicka ett meddelande till min inbox så kan vi höras. Klicka på kuvertet i den gråa listen högst upp (om du använder dator). Klicka på nytt meddelande. Skriv Neol i "mottagarfältet"

Skickat
  • Anonym (Sandra)
    Ghoulish skrev 2016-09-02 01:16:22 följande:

Gör det, är ju en kontaktsida men man kan ju slänga käft där med o framförallt se på härliga ocensurerade bilder på naturliga kroppar:)

Ska deffo kolla vad det är för sida
Svar på tråden Kåt just nu?