• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • Neol
    Anonym (Monika) skrev 2016-09-02 22:58:25 följande:
    Luktar skryt här. Är du säker på att du inte var hos mig då
    Absolut inget skryt! De som känner mig vet att jag är en person som snarare tonar ner min egen förmåga i alla sammanhang.....Oskyldig

Jo jag här helt säker faktiskt, fast vi kan testa om du vill och se ifall vi är lika bra kompisar med varandra som vi är med våra egna kompisar. I så fall tänker jag att även de borde vara lika bra kompisar med varandra som vi då blivit med varandra och the more the merrier osv....

Sen kan vi köpa en liten prästgård tillsammans i någon avfolkningsort och leva lyckliga ihop i alla våra dagar....
    Ordförande i seniorklubben
  • Anonym (Glader)
    Neol skrev 2016-09-02 23:22:29 följande:
    Absolut inget skryt! De som känner mig vet att jag är en person som snarare tonar ner min egen förmåga i alla sammanhang.....Oskyldig

Jo jag här helt säker faktiskt, fast vi kan testa om du vill och se ifall vi är lika bra kompisar med varandra som vi är med våra egna kompisar. I så fall tänker jag att även de borde vara lika bra kompisar med varandra som vi då blivit med varandra och the more the merrier osv....

Sen kan vi köpa en liten prästgård tillsammans i någon avfolkningsort och leva lyckliga ihop i alla våra dagar....
    kör du copy paste i alla trådar? eller är det bara i den här du är fake
  • Ghoulish

Ikväll blir det nog mys som det ser ut:)fredagsgodis:)

• Neol
    Anonym (Glader) skrev 2016-09-03 00:13:16 följande:
    kör du copy paste i alla trådar? eller är det bara i den här du är fake
    Du verkar inte så Glader (glader). På vilket sätt är jag fake menar du?
  • manolitoo
    Neol skrev 2016-09-02 23:22:29 följande:

Du verkar härlig, hur får jag foten in så att jag också kan flytta in i det där huset?
  • Mmy3
    Ghoulish skrev 2016-09-02 01:01:23 följande:

Bodycontact:)tja nåt erotiskt får det ju bli ;)sj då;)?

Jag var inne på den sajten men blev väldigt nedslagen. Tragiskt att se att antalet kontaktannoner "tjej söker kille" är 475 medan "kille söker tjej" är 9630, dvs 20 gånger fler. Tjejernas annonser har i snitt 100 svar vardera, medan endast var 20:e annons från killarna har fått något svar överhuvudtaget.

Dessutom undrar jag vilken tjej eller eller kille som kan stå för att de söker och träffar någon på den sajten?
  • Ghoulish

Well man kan ju inte gilla allt..visst finns många stolpskott där också men en hel del guldkorn också samt härliga bilder

• manolitoo
    Mmy3 skrev 2016-09-04 19:55:43 följande:
    Jag var inne på den sajten men blev väldigt nedslagen. Tragiskt att se att antalet kontaktannoner "tjej söker kille" är 475 medan "kille söker tjej" är 9630, dvs 20 gånger fler. Tjejernas annonser har i snitt 100 svar vardera, medan endast var 20:e annons från killarna har fått något svar överhuvudtaget.

Dessutom undrar jag vilken tjej eller eller kille som kan stå för att de söker och träffar någon på den sajten?
    Jag kan stå för det. Men visst är det deppigt med de siffrorna. Har du några tips?
  • Mmy3
    manolitoo skrev 2016-09-06 21:39:52 följande:

Jag kan stå för det. Men visst är det deppigt med de siffrorna. Har du några tips?

Tips? Tja, investera i ett medlemskap på någon välrenommerad betalsajt.

Gå inte på att betala fakesajter
  • manolitoo
    Mmy3 skrev 2016-09-06 21:53:20 följande:
    Tips? Tja, investera i ett medlemskap på någon välrenommerad betalsajt.

Gå inte på att betala fakesajter
    Hur vet jag om det är fejk eller inte? Vad vet du om adult18.club?
Svar på tråden Kåt just nu?