• Anonym (Testing)

Kåt just nu?

Som rubriken säger...man eller kvinna kan ju dock vara intressant

• Svar på tråden Kåt just nu?
  • Ghoulish

Försökte men hon ska jobba om några timmar:(

• Anonym (Sandra)

Det är lättare att dölja om man är tjej dock. Har du hookat med nån okänd nångång? Inte på fyllan utan sådär när du blivit hård ute?

• Anonym (Sandra)
    Ghoulish skrev 2016-09-02 00:52:09 följande:

Försökte men hon ska jobba om några timmar:(

Aa låt henne sova. Du får ta daken i egna händer så du oxå får lite sömn sen
  • Neol
    Anonym (Sandra) skrev 2016-09-02 00:49:40 följande:

Ja vi får väl se... Det blir nog jag för det börjar bli jobbigt att skriva haha! Behöver båda mina händer!

Hmmm...ja det är ju en nackdel med det här mediet helt klart Hade gärna hjälpt dig med det... Frigöra dina händer alltså eller uppehålla dem med något annat.. Flört
    Ordförande i seniorklubben
  • Ghoulish

Haha mm jag förstod det;)äh får se..hänga här o lite på bc istället kanske:)

• Anonym (Sandra)
    Neol skrev 2016-09-02 00:53:43 följande:

Hmmm...ja det är ju en nackdel med det här mediet helt klart Hade gärna hjälpt dig med det... Frigöra dina händer alltså eller uppehålla dem med något annat.. 

Mm hade jag inte haft nåt emot. Sexting är ju bara värst! Men med två par händer hade det kunnat bli riktigt skönt..
  • Anonym (Sandra)
    Ghoulish skrev 2016-09-02 00:57:00 följande:

Haha mm jag förstod det;)äh får se..hänga här o lite på bc istället kanske:)

Vad är bc? Åh blir ju som en låtsas trekant då
  • Neol
    Anonym (Sandra) skrev 2016-09-02 00:52:14 följande:

Det är lättare att dölja om man är tjej dock. Har du hookat med nån okänd nångång? Inte på fyllan utan sådär när du blivit hård ute?

Nej men det är en sak jag ofta funderar på. Konstigt nog framförallt när jag åker tåg. Det är något speciellt med tåg som gör mig kåt. Hur som helst, när man sitter där och är sjukt kåt och uttråkad och ser alla omkring en som sitter och skruvar på sig, hur många som är i samma mood. Ibland när det suttit någon snygg tjej intill eller i sätet mitt emot som gett lite den känslan och varit lite småflirtig hade man ju velat hooka.

Hade en planerad dejt som tyvärr inte blev av för nåt år sen som gick ut på att vi skulle icensätta att vi träffas av en slump. Alltså första dejten typ på en bar, man tittar lite på varandra flirtar på avstånd och sen muggen om kemin kommer
    Ordförande i seniorklubben
  • Ghoulish

Bodycontact:)tja nåt erotiskt får det ju bli ;)sj då;)?

Svar på tråden Kåt just nu?