Anonym skrev 2013-03-10 16:17:03 följande:
Som nybliven singel känner man inte sig direkt som världens pangbrud. Jag är gammal, fet och har åldrats jättemycket känns det som. Något måste man ju göra....Vill inte leva ensam utan hitta en man att dela livet med.
Men det är ju det som är så jävla sorgligt, att du inte inser ditt värde och att du duger att träffa en man som du är utan att spruta in en massa skit i ansiktet. Du är fantastiskt som du är, värd att älskas som du är. När ett förhållande avslutats är man ofta trasig inuti, rädd för ensamheten många gånger men för mig är det horribelt att lösningen ligger i att ta bort något naturligt i sitt utseende för att passa in i en mall där rynkor och annat som är helt jävla naturligt inte får existera. Män som stödjer detta är inte några män att ha enligt mig heller.
Som jag skrev tidigare, jag är inte emot er som använder dessa grejer och om du tror att du mår bättre av att göra det TS så fine. Men jag jobbar med unga tjejer, tjejer med anorexi, bullimi och självsvält, tjejer som på olika sätt känner att de inte duger, som redan i 20-årsåldern blir helt förstörda över "en rynka i ögonvrån", som är helt förstörda för att de inte har råd med löshår, att operera in silikon i brösten, ankläppar etc. Det budskapet jag vill ge dessa unga tjejer är att de duger som de är och hur fan gör man det när vuxna kvinnor inte anser att de duger som de är utan att manipulera sitt utseende.
Men jag ska lämna tråden och låta er diskutera i fred så att du får de tips du vill. Lycka till i framtiden!