Anonym (Nytt förhållande) skrev 2013-03-26 04:34:00 följande:
Nej... ge dig inte av för gott..nej,,nej.. Du har ju inte börjat använda de verktyg som du håller på att skaffa. Du måste skaffa dem, värma upp dem , finjustera dem och framför allt..... GÖRA DEM TILL EN DEL AV DIN VARDAG. Sticker du nu för gott och hittar en ny kvinna om kanske ett år så kommer samma sak inträffa igen, hon kommer att sno byxorna av dig .........." för du har ingen livrem". DU HAR INTE LÄRT DIG FÖRSVARA DIN MANLIGHET... Sätt igång och jobba mef de få verktygen du har och som jag tipsat dig om. Resten av ditt liv ligger där och väntar på dig. Ska du eller hon bestämma hur DITT liv ska se ut???? Ert gemensamma liv kan ni hjälpas åt med men då måste du först ...ha verktyg!!!!!! Har du förstått......................?.??
Nej, jag hade inte tänkt att ge upp, men är rädd för att min kära hustru är på väg att göra det
Jag vet, måste vända om nu och inte vänta!
Hade tänkt mig en uppvaktning ikväll. Har gjort det så många gånger förr med perfekta förutsättningar, men ofta har förberedelserna, attiraljerna och kraven på hur allting måste bli ställts så högt att jag inte orkat driva när vi kommit till själva uppvaktningen. Måste ha lite nytänk här