• Poison82

Pergotime start mars 2013.

Jag har ju en son redan så jodå, jag får snällt betala om vi ska göra ivf eller liknande.

• Poison82

Tvångs sexet är sååååååååååå drygt!!! Försöker ha sex varannan dag just nu och det är fan inte lätt med en sambo som inte är i behov av sex mer än typ en gång i veckan. Så jag får ta ALLA initiativ till sex och är själv inte speciellt sugen.
    Brukar hjälpa till lusten med att läsa sexiga noveller

• Poison82

Lät som jag hade en 50 årig gammal gubbe . Han är 32. Men varje dag är verkligen inget av oss vill så det händer aldrig. Försöker få till det varannan och minst var tredje. Nu hade jag trådig flytning igår så våga inget annat än att ha sex och nu får jag försöka få till de igen imorgon

• Poison82

En tablett om dagen från första Mens dag till ägglossning. Nu visste jag inte exakt när jag har ägglossning så tog sista tabletten i söndags

• Poison82

Det tunnar ut sekretet . Är ju en slemlösande hostmedicin som löser sekret lite överallt. En förkylning fick jag på köpet :)

• Poison82

Tycker där borde finnas något som är till för dom med för tjockt sekret istället för bisolvon

• Poison82

Herregud alltså!! Testade den där sekretsmetoden nyss och ni vet det som sägs att bygga broar och dom ej spricker, jävlar i hoppet vad jag kan göra det, är som lim. Har foto men vill inte ni ska bli äcklade så jag lade ej ut

Svar på tråden Pergotime start mars 2013.