• Poison82

Pergotime start mars 2013.

Hej!
    Är tillbaka från minisemestern.
    Trist att här inte är några goda besked inne än .
    Själv är jag så glad att jag slapp mensen under badsemestern, inte ens en mellanblödning. Är nu på dag 26 i menscykeln så det verkar som pergon påverkar dom att bli längre. Tror jag hade äl den 8 oktober så mensen dyker nog upp snart.
    Inga känningar på att jag skulle vara gravid, hoppas fortfarande på att min kommande spolning ska göra susen

• Poison82

Olika bud på det tyvärr och vet ej vad som är fakta. Kan ju inte vara överdrivet bra för kroppen

• Poison82

Jag får äl på enkeldos så jag har ingen aning om varför jag plötsligt ska äta dubbeldos utan bara gör som jag blir tillsagd typ :-/ . Man får hoppas att dom vet vad dom gör även om känslan är att dom bara ger en något för att slippa en och kalla in nästa

• Poison82

Dag 28 idag och ingen mens i sikte och negativt graviditetstest. Då har dubbla pergon påverkat cykeln i alla fall. Spännande värre att se när den kommer, glad att ha längre än 21 dagars iaf

• Poison82

Nä jag tycker också det är jättesvårt att stå på mig, detta är så jobbigt så jag skulle nog bara börja gråta och det orkar jag inte riktigt med . Men självklart borde man säga ifrån

• Poison82

Ah vad det trots allt känns gött att kunna lita på sin kropp igen. Inga graviditetskänslor och idag helt torr (efter två veckors rikliga flytningar) , då kommer mensen imorgon eller på lördag. Kan det bli 7 november snart!!!!!

• Poison82

Ja, ägglossningsblödning finns ju något som heter så antar det är blödning som kan uppstå när ägget släpper

• Poison82

Cd 7 idag så jag har börjat på en ny dubbelkur med pergo och håller tummarna för att min ägglossning skjuts upp något för annars ägglossar jag mitt i spolningen. Samtidigt orkar jag inte riktigt bry mig

Svar på tråden Pergotime start mars 2013.